Re: Een zwaar dilemma.
Ha, een schoolmeester, zegt veel......
Euhhhh dacht je dat Luc dat soms niet weet Lukathi?
Nu snap IK geen barst meer van je wisselvallige uitleg Lukathi, en wat betreft mijn portfolio,
die is er wel degelijk, ook in tijdschriften, maar enkel bestemd voor vrienden.
Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi
Bekijk bericht
Verkoop de 24-70 !
Lukathi;4653134]Veruit het meest veelzijdige bereik ?
Dan zou ik voor jou zeggen " verkoop alles en hou je 24-70 !
Dan zou ik voor jou zeggen " verkoop alles en hou je 24-70 !
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Geen idee waarom ik nog reageer. , maar als iemand een vraag stelt dan lees IK ze zorgvuldig
Alsof ik niet weet hoe gemakzuchtig overlappende zoomlenzen wel zijn !? Alsof ik niet weet dat je niet altijd kan zoomen met je voeten ?
Alsof ik niet weet dat dat je beeld inhoudelijk verandert met een andere brandpuntafstand...
Heb jaren gewerkt met een 300 2.8 en een 35 1.4 en dat zoomen met mijn voeten, heeft mijn beelden geen schade berokkent!!
Alsof ik niet weet hoe gemakzuchtig overlappende zoomlenzen wel zijn !? Alsof ik niet weet dat je niet altijd kan zoomen met je voeten ?
Alsof ik niet weet dat dat je beeld inhoudelijk verandert met een andere brandpuntafstand...
Heb jaren gewerkt met een 300 2.8 en een 35 1.4 en dat zoomen met mijn voeten, heeft mijn beelden geen schade berokkent!!
Lukathi;4653408]Geen idee waarom ik nog reageer. , maar als iemand een vraag stelt dan lees IK ze zorgvuldig.
Red Falcon somt een aantal objectieven op, waaronder de 24-70, én hij stelt de vraag of de 17-40 de 24--70 overlapt.
Alsof ik niet weet hoe gemakzuchtig overlappende zoomlenzen wel zijn !? Alsof ik niet weet dat je niet altijd kan zoomen met je voeten ? Alsof ik niet weet dat dat je beeld inhoudelijk verandert met een andere brandpuntafstand...
Zal ik dan maar zeggen, koop maar al het glas van 8- 1200mm want anders moet je n poot verzetten !
Demeyereg,
Maar zo te zien aan jullie portfolio(welke ?) snappen JULLIE er veel van !
Kan ook gewoon opmerken dat je niet moet vragen aan anderen om te beslissen over je aankopen, misschien !?
Heb geen gelijkgestemde zielen nodig hier.
Zal ik dan maar zeggen, koop maar al het glas van 8- 1200mm want anders moet je n poot verzetten !
Demeyereg,
Maar zo te zien aan jullie portfolio(welke ?) snappen JULLIE er veel van !
Kan ook gewoon opmerken dat je niet moet vragen aan anderen om te beslissen over je aankopen, misschien !?
Heb geen gelijkgestemde zielen nodig hier.
die is er wel degelijk, ook in tijdschriften, maar enkel bestemd voor vrienden.
Comment