Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grijsfilter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Grijsfilter

    Haida Slim Pro II MC filter ND 1.8 64X 67 mm in mijn bezit . Is er nu soms iemand op het forum in de omgeving van Beringen die mij eventueel zou kunnen helpen in het gebruik van deze filter . Ge weet dat het de bedoeling is van op 4 september wanneer ik vertrek naar Canada aan landschapsfotografie ga doen en voornamelijk veel watervallen en meren fotograferen . Met het gebruik van deze filter zou ik dan die zachte gloed willen bekomen van het water .

    Comment


    • #32
      Re: Grijsfilter

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Haida Slim Pro II MC filter ND 1.8 64X 67 mm in mijn bezit . Is er nu soms iemand op het forum in de omgeving van Beringen die mij eventueel zou kunnen helpen in het gebruik van deze filter . Ge weet dat het de bedoeling is van op 4 september wanneer ik vertrek naar Canada aan landschapsfotografie ga doen en voornamelijk veel watervallen en meren fotograferen . Met het gebruik van deze filter zou ik dan die zachte gloed willen bekomen van het water .
      Dat kan ook zonder ND filter


      YMMV
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #33
        Re: Grijsfilter

        Dit is wel een heel omslachtige methode en vereist veel nabewerking in Photoshop of Lightroom . Ik ga het maar proberen met de grijsfilter , ik heb hem nu gekocht .

        Comment


        • #34
          Re: Grijsfilter

          Nabewerking is een fluitje van een cent, je hebt een 'echte' foto van het water tegelijk en het werkt niet met molens.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #35
            Re: Grijsfilter

            Kan je tegenwoordig al met gsm's zonder al te veel moeite, ingebouwde app uitt
            Maar the real stuff is nog iets anders en altijd beter

            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment

            Working...
            X