Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FUJI X : Groothoeklens Samyang 12 mm f2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: FUJI X : Groothoeklens Samyang 12 mm f2

    Oorspronkelijk geplaatst door Thunder Bekijk bericht
    Beste Spikkesenior,
    TS weet heel goed wat hij vraagt en is zeker niet agressief ?! Ik ben altijd heel beleefd en vind dat ook heel belangrijk.
    (Ik begrijp trouwens deze reactie helemaal niet, mijn duiding is #8 en de mogelijke oplossing is #10)
    A) Is de kwaliteit ok ? Hier heb ik al een paar nuttige antwoorden op gehad, waarvoor bedankt.
    B) Is die 12 mm geschikt voor interieur fotos ? Ik heb hier alleen wat meer duiding gegeven dat ik wel begrijp dat er een vertekend beeld is. (Ter info er wordt sowieso een grondplan toegevoegd met de juiste afmetingen). Misschien zou 14 mm beter zijn ? Met mijn beperkte ervaring - betreffende interieurfotografie - denk ik wel dat een groothoek een ruimere indruk geeft, maar ik weet niet goed welke brandpuntsafstand op een crop-sensor hiervoor het best geschikt is ? Met best geschikt bedoel ik voldoende overzicht en ruimte zonder de werkelijkheid teveel geweld aan te doen. (Mogelijke kopers komen altijd ter plaatse kijken). Of maw ik vraag alleen maar wat advies en nogmaals ik heb zeker niet de bedoeling om iemand een onaangenaam gevoel te geven.
    Nog steeds graag wat advies over die 2 punten aub ?
    Alvast bedankt
    ik ga hier eerlijk gezegd geen energie meer insteken...
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #17
      Re: FUJI X : Groothoeklens Samyang 12 mm f2

      In ieder geval wil ik iedereen bedanken die nuttige informatie heeft gegeven.
      Ik heb de Samyang 12 mm f2 ondertussen besteld.

      SPIJTIG toch dat er weer eens een negatieve discussie ontstaan is en zeker ook dat er dan door verkeerde formuleringen de indruk gewekt werd dat ik - de TS - agressief zou reageerd hebben, héél SPIJTIG
      Fujifilm XT1 - XT3 - XF 18-55mm - XF 18-135mm - XF 55-200mm - XF 35mm - XF 60mm Macro

      Comment


      • #18
        Re: FUJI X : Groothoeklens Samyang 12 mm f2

        Oorspronkelijk geplaatst door Thunder Bekijk bericht
        In ieder geval wil ik iedereen bedanken die nuttige informatie heeft gegeven.
        Ik heb de Samyang 12 mm f2 ondertussen besteld.

        SPIJTIG toch dat er weer eens een negatieve discussie ontstaan is en zeker ook dat er dan door verkeerde formuleringen de indruk gewekt werd dat ik - de TS - agressief zou reageerd hebben, héél SPIJTIG
        Thunder, als ik dit topic hier lees denk ik dat er een misverstand is...
        Ik vermoed dat spikkesenior jouw reakties (TS) niet bedoelde maar iemand anders....

        Jouw reakties waren helemaal niet agressief volgens mij...

        Comment

        Working...
        X