Denk dat ze hier in Belgie en Nederland niet goed wijs zijn, prijzen van de lenzen schieten de hoogte in, niet te doen. Ik zal wel eens kijken op het net weet zeker dat daar veel goed koper zullen zijn.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
pRIJS NIEUWE LENZEN
Collapse
X
-
-
Re: pRIJS NIEUWE LENZEN
Oorspronkelijk geplaatst door Franky S Bekijk berichteen canon 17-55mm f/2.8 een week eerder +/- 729€ nu 929 € een 24-70mm f/2.8 1700 € nu 2049€ en gaat zo maar verder en zo wel konijnenberg als cameranu.nl, kamera expres,
Comment
-
Sommige zijn inderdaad serieus in prijs gestegen. Ik had het ook al gemeld voor camera's vorige week http://forum.belgiumdigital.com/f9/s...on-557562.html
Ik had toen een vermoeden dat het eventueel een gevolg kan zijn van koerswijzigingen t.o.v. de Euro, maar blijkbaar niet....
Ook voor de body's is er een stevige prijsstijging doorgevoerd.
Ik weet wel niet of het wel het goede moment is als je ziet waar Fuji en Sony nu mee naar buiten komen.
Nu ja, ze doen maar. Maar de tijd dat je gebonden was door uw lenzen is wel niet meer van toepassing. Er bestaan genoeg adapters om Canon lenzen te gebruiken op gelijk welke mirrorless (en zeker voor Fuji en Sony), met het voordeel van een nauwkeuriger AF (geen Micro Focus Adjust toestanden meer) en soms ook nog IBIS.
Ik heb in elk geval mijn intentie om de 85 1.4 L IS aan te schaffen even in hold gezet ...Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franky S Bekijk berichtDenk dat ze hier in Belgie en Nederland niet goed wijs zijn, prijzen van de lenzen schieten de hoogte in, niet te doen. Ik zal wel eens kijken op het net weet zeker dat daar veel goed koper zullen zijn.
Denk je nu echt dat het zich beperkt tot Be en Nl? Die gaan niet autonoom beslissen even de listprijzen te gaan verhogen om even gezellig duurder te gaan worden dan de rest van de wereld.
Comment
-
-
Ik volg Fuji en denk niet dat daar al prijsstijgingen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk berichtIk volg Fuji en denk niet dat daar al prijsstijgingen zijn.Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment
-
In Duitsland is de prijs stabiel.
1700 euro voor de Canon 24-70 2.8 L II
En dit is al een jaar die prijs.
Ik denk dat de invoerders zich weer rijk willen spelen. Altijd al een gevoelig probleem geweest in Vlaanderen en Nederland. Kunst is om verder te kijken dan je neus lang is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk berichtSommige zijn inderdaad serieus in prijs gestegen. Ik had het ook al gemeld voor camera's vorige week http://forum.belgiumdigital.com/f9/s...on-557562.html
Ik had toen een vermoeden dat het eventueel een gevolg kan zijn van koerswijzigingen t.o.v. de Euro, maar blijkbaar niet....
Ook voor de body's is er een stevige prijsstijging doorgevoerd.
Ik weet wel niet of het wel het goede moment is als je ziet waar Fuji en Sony nu mee naar buiten komen.
Nu ja, ze doen maar. Maar de tijd dat je gebonden was door uw lenzen is wel niet meer van toepassing. Er bestaan genoeg adapters om Canon lenzen te gebruiken op gelijk welke mirrorless (en zeker voor Fuji en Sony), met het voordeel van een nauwkeuriger AF (geen Micro Focus Adjust toestanden meer) en soms ook nog IBIS.
Ik heb in elk geval mijn intentie om de 85 1.4 L IS aan te schaffen even in hold gezet ...
Groetjes, Marchristan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk berichtWel exact hetzelfde idee hier. Ik was volop aan het uitkijken naar de 85 1.4 of 1.2 maar met het uitkomen van de Sony A7M3 ben ik hiervoor gegaan. Dat glas zal dan maar wat langer wachten worden maar dat neem ik er graag bij. Heel benieuwd wat dit gaat geven....
Groetjes, Marchristan.Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment
-
wss komt er dan binnenkort een cashback aan. vaak gaan de prijzen vooraf omhoog. gelukkig dat ik al het gerief heb wat ik van doen heb.A7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Ik volg al een tijdje de prijzen in China en ook daar zijn de prijzen sinds vorige maand gestegen. Een voorbeeldje : De canon 100-400 stond een poosje terug rond de 1325 euro en nu is deze gestegen rond de 1500 euro. Dus ook in China zijn de prijzen gestegen. Heeft dus niks met cash back te maken.
miorDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
Comment