Ben hier al een beetje op zoek gegaan en rechts en links al wel wat gevonden...
Maar blijf toch een beetje op mijn honger zitten....
Welk is eigenlijk een goede lens voor het maken van landschappen op een Nikon D500 ?
Momenteel heb ik voor dit soort fotografie niet echt een goede lens denk ik ?
Ik maak dit soort foto's nu met mijn D3300 en de bijbehorende kitlens AF-S Nikkor 18-55mm 1:3,5-5,6GII
Maak meestal die landschap foto's tijdens wandeling dus niet echt geplande landschapsfoto's.
Ga ook toch eens proberen om die kitlens op de D500 te gebruiken daarvoor, ?
Dacht eerst een een 24-70mm 2,8 nikkor lens maar is toch nogal kostelijk en eerder een portret lens me dunkt...
en denk ook niet dat je zo een lichtsterk objectief nodig hebt voor landchapsfotografie...omdat je meestal probeert vanaf f8 - f11 te shooten
Alvast bedankt
Maar blijf toch een beetje op mijn honger zitten....
Welk is eigenlijk een goede lens voor het maken van landschappen op een Nikon D500 ?
Momenteel heb ik voor dit soort fotografie niet echt een goede lens denk ik ?
Ik maak dit soort foto's nu met mijn D3300 en de bijbehorende kitlens AF-S Nikkor 18-55mm 1:3,5-5,6GII
Maak meestal die landschap foto's tijdens wandeling dus niet echt geplande landschapsfoto's.
Ga ook toch eens proberen om die kitlens op de D500 te gebruiken daarvoor, ?
Dacht eerst een een 24-70mm 2,8 nikkor lens maar is toch nogal kostelijk en eerder een portret lens me dunkt...
en denk ook niet dat je zo een lichtsterk objectief nodig hebt voor landchapsfotografie...omdat je meestal probeert vanaf f8 - f11 te shooten
Alvast bedankt
Comment