Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als we mogen uitgaan van de simplificatie dat we het alleen hebben over exemplaren in goeie staat , zonder gebruikssporen,
dan lijkt het me dat de tweedehandsprijs eerder een kwestie wordt van vraag en aanbod.
Die 16-35 F4 ga je relatief weinig tweedehands vinden (goedkoper en scherper dan de 2.8 versie, en de F4 is geen beperking voor landschap)
en die krijgt daarenboven nog eens supergoede recenties (FredMiranda, Ken Rockwell etc...) dus tja.... die gaat relatief duurder tweedehands
Kijk gewoon eens een maand op tweedehands en op marktplaats om een goed idee te krijgen van de gemiddelde vraagprijs
alvorens je tot een aankoop overgaat. Over een maand gemiddeld zijn die prijzen redelijk consistent en geven ze een goed beeld dat losstaat van de individuele verkoper.
Als we mogen uitgaan van de simplificatie dat we het alleen hebben over exemplaren in goeie staat , zonder gebruikssporen,
dan lijkt het me dat de tweedehandsprijs eerder een kwestie wordt van vraag en aanbod.
Die 16-35 F4 ga je relatief weinig tweedehands vinden (goedkoper en scherper dan de 2.8 versie, en de F4 is geen beperking voor landschap)
en die krijgt daarenboven nog eens supergoede recenties (FredMiranda, Ken Rockwell etc...) dus tja.... die gaat relatief duurder tweedehands
Kijk gewoon eens een maand op tweedehands en op marktplaats om een goed idee te krijgen van de gemiddelde vraagprijs
alvorens je tot een aankoop overgaat. Over een maand gemiddeld zijn die prijzen redelijk consistent en geven ze een goed beeld dat losstaat van de individuele verkoper.
Als je niet echt Canon-ziek bent zou ik je de Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM Art aan willen raden.
Echt het beste wat ik in mijn tas heb zitten ! Voor € 800,- een superlens. In alle reviews en testen gekwalificeerd al de beste in dat segment.
Wordt dikwijls omschreven als 3 primes in 1. Wel een zware jongen van ca. 1 Kg. Maar ik vind gewicht prettig EN het zegt meestal ook wel iets over de kwaliteit.
Comment