Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 70-300

Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht

Ik had misschien beter vermeld dat het risky business is om third party lenzen te kopen omwille van problemen met compatibiliteit als men een nieuwere camera koopt ??? Kwestie van op veilig te spelen want als anderen dat telkens opnieuw en opnieuw schrijven lees ik daar nooit dat het ' flauwekul ' is ...
    Op veilig spelen bij het kopen van een lens? Jongen het is maar een lens hoor, ge gaat daardoor niet dood.
    Misschien is flauwekul een NL uitdrukking en noem ik het beter bull****.....
    Ik lees niks wat anderen schrijven, zonde van de tijd.

Comment

Re: 70-300

Dat is wel heel duidelijk dat jij niet leest wat geschreven word, anders zou je al elders op het forum gelezen hebben dat ik er precies hetzelfde over denk.

Maar er is ook niets mis met een beetje op veiligheid spelen, om het even wat je koopt, al is het een ijsje, een condoom of een kroket uit de muur.

Weet je wat ik ergerlijk vind ? Mensen die zeggen op een forum niets willen lezen (maar het wel doen, anders zou je mijn bemerking ook niet gelezen hebben) en ook niets willen laten lezen ... die antwoorden dan in de zin van :

Allround is een Canon 24-105 met IS.
      Zie p.b.
      Zie pb ???
      Last edited by Empe; 24 juli 2016, 07:42.

Comment

Working...
      X