Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat zijn jullie favoriete lens voor canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: wat zijn jullie favoriete lens voor canon

voor mij zijn de 24-70L f2.8 II en de 70-200L f2.8 II de beste (en ook meest gebruikte) lenzen , en dit is zo al een hele tijd

als je geregeld reportages doet (huwelijk, bedrijfsfeesten, evenementen...) dan is dit de ideale combinatie, lichtsterk, en kwaliteit komt heel dicht in de buurt van de "primes"

de 16-35L f4.0 is ook een hele goede lens, voor mij iets minder inzetbaar

een half jaartje terug heb ik de sigma 35mm f1.4 bijgekocht, mijn eerste 'niet-canon' lens ... en hier is echt niks op aan te merken qua bouw en beeldkwaliteit, maar doordat de 24-70 zo goed is ,
    komt de sigma er ook niet veel op staan
    ik overweeg nu om nog een tele bij te kopen, en dit zou toch ook wel eens de sigma 150-600 kunnen worden

zoals Black Bandit ook aanhaalt, hangt veel van de toepassingen af , en het soort fotografie dat je doet
    dus moeilijk om te veralgemenen

Marc
    1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
    www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tundra4ever Bekijk bericht
      voor mij zijn de 24-70L f2.8 II en de 70-200L f2.8 II de beste (en ook meest gebruikte) lenzen , en dit is zo al een hele tijd

als je geregeld reportages doet (huwelijk, bedrijfsfeesten, evenementen...) dan is dit de ideale combinatie, lichtsterk, en kwaliteit komt heel dicht in de buurt van de "primes"

de 16-35L f4.0 is ook een hele goede lens, voor mij iets minder inzetbaar

een half jaartje terug heb ik de sigma 35mm f1.4 bijgekocht, mijn eerste 'niet-canon' lens ... en hier is echt niks op aan te merken qua bouw en beeldkwaliteit, maar doordat de 24-70 zo goed is ,
      komt de sigma er ook niet veel op staan
      ik overweeg nu om nog een tele bij te kopen, en dit zou toch ook wel eens de sigma 150-600 kunnen worden

zoals Black Bandit ook aanhaalt, hangt veel van de toepassingen af , en het soort fotografie dat je doet
      dus moeilijk om te veralgemenen

Marc
      De canon 24-70 f2.8 II is ook mijn favoriete lens, maar heb onlangs de 35mm sigma art gekocht, en heb nogal hoge verwachtingen.
      Voor de 'beperktheid' spreekt me weer aan.

Comment

Als je niet gebonden bent door opdrachten zal de keuze 24-70 zijn.....Morgen moet ik zetels fotograferen die opgesteld staan in verschillende winkels en dan wordt het ongetwijfeld de 16-35MM en ja het is FF.

Comment

Working...
        X