Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
In elk geval met zulk een super groothoek,heb je niet zoveel problemen met scherpstellen.Als je een beetje het diafragma sluit is er veel kans dat alles van voor tot achter scherp is.
In elk geval met zulk een super groothoek,heb je niet zoveel problemen met scherpstellen.Als je een beetje het diafragma sluit is er veel kans dat alles van voor tot achter scherp is.
Het kriebelt erg om deze nu al te kopen. Ik was van plan einde deze zomer eentje te kopen dan heb ik volgende winter mijn handen vol.
Maar als ik iets zie en dat wil hebben dan moet dat meestal nu zijn lol. Slechte gewoontes, zeker voor de portefeuille.
Ik zit op het moment in een 'you only live once' fase xD
Ik heb me in ieder geval al voorbereid voor deze lente, mijn eerste lente dat ik natuur macro foto's ga maken.
Ik ben nu aan het oefenen op stille objecten. Very excited!
Comment