Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens voor BMX fotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lens voor BMX fotografie

Hallo,

Ben aan het uitkijken om een bijkomende lens te kopen voor beter bmx rijders te fotograferen. zelf was mijn oog gevallen op een canon 70-200 L F4, deze zijn tweedehands goed betaalbaar. maar stel mij de vraag of ikvoor het fotograferen van bmx'ers niet beter voor IS zou gaan. maar dan spreken we natuurlijk van andere prijzen.
    of zijn er andere alternatieven die even goed presteren?

Alvast dank voor jullie raad.

mvg

Re: Lens voor BMX fotografie

De f4 met IS is dacht ik beter als de f4 zonder IS. heb zelf de versie met IS gehad en deze was top. Maar of je IS nodig hebt bij bmx weet ik niet. Ik vermoed dat je alle beweging wil bevriezen? Dan heb je weinig aan IS. IS is vooral handig bij tragere sluitertijden. Bij hogere sluitertijden is het grootste voordeel dat je beeld door je zoeker stabieler lijkt, wat wel handig is. Indien je ven plan bent om panning te gaan toepassen is IS wel weer een voordeel. Indien je niet persé een canon wil is de sigma 70-200f2.8 os dg hsm ook een hele goede. heeft stabilisatie en gaat tot f2.8. nieuw kost die ook rond de 1000€, tweedehands dus ergens rond 700-800€ gewoon even om je nog meer te twijfelen te geven
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Welke bmx fotografie??
      Track, of street of half pipe?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

Comment

Track

Comment