volgend jaar ga ik naar ijsland.
ik heb 3 lenzen: telelens nikon 55/300 met uv filter erop om de lens te beschermen van kenko mc uv 58mm
: gewone lens nikon 18/55 uv filter kenko mc uv 52mm
:breedhoek tamron : 10/24 hama ultra wide c14: uv 390 m 77
ik vermoed dat ik het beste filters koop voor de breedhoek? voor al mijn lenzen heb ik geen centen genoeg :-(
wat vinden jullie?
Welke filters raden jullie me aan?
ik zou graag bij de watervallen werken met een lange sluitertijd, is een polarisatiefilter voldoende voor die sluiereffect?
ik heb gelezen dat de filter breed genoeg moet zijn (of fijn) om geen donkere kanten te hebben in de hoeken, ik wil zo weinig mogelijk knippen
welke verkoopsite raden jullie me aan, andere adviezen?
welk filter moet zeker mee?
als jullie op vakantie gaan, nemen jullie de foto's altijd in raw of jpeg?
kan je jpeg foto's ook bewerken met fotoshop?
ik ben op zoek naar een goede fotolabo, met extrafilm heb ik een slechte ervaring gehad , waar gaan jullie?
alvast bedankt voor de moeite en tijd
groetjes gino
ik heb 3 lenzen: telelens nikon 55/300 met uv filter erop om de lens te beschermen van kenko mc uv 58mm
: gewone lens nikon 18/55 uv filter kenko mc uv 52mm
:breedhoek tamron : 10/24 hama ultra wide c14: uv 390 m 77
ik vermoed dat ik het beste filters koop voor de breedhoek? voor al mijn lenzen heb ik geen centen genoeg :-(
wat vinden jullie?
Welke filters raden jullie me aan?
ik zou graag bij de watervallen werken met een lange sluitertijd, is een polarisatiefilter voldoende voor die sluiereffect?
ik heb gelezen dat de filter breed genoeg moet zijn (of fijn) om geen donkere kanten te hebben in de hoeken, ik wil zo weinig mogelijk knippen
welke verkoopsite raden jullie me aan, andere adviezen?
welk filter moet zeker mee?
als jullie op vakantie gaan, nemen jullie de foto's altijd in raw of jpeg?
kan je jpeg foto's ook bewerken met fotoshop?
ik ben op zoek naar een goede fotolabo, met extrafilm heb ik een slechte ervaring gehad , waar gaan jullie?
alvast bedankt voor de moeite en tijd
groetjes gino
Comment