Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitalland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: digitalland

voor 350 euro neem ik dat er graag bij. Hoe groot is de kans de zo iets stuk gaat? klein. ok in dat geval zal ik de lens terug moeten sturen naar Hong Kong.
    Dit is een eigen keuze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door licence Bekijk bericht
      voor 350 euro neem ik dat er graag bij. Hoe groot is de kans de zo iets stuk gaat? klein. ok in dat geval zal ik de lens terug moeten sturen naar Hong Kong.
      Dit is een eigen keuze.
      Ik weet het. De kans is klein en de keuze moet ieder voor zich maken.

Jij weet nu tenminste wat er in het slechtste geval kan gebeuren, maar ik ben bang dat er veel mensen zijn die niet eens beseffen welk risico ze nemen. Ze hebben met andere woorden geen keuze gemaakt, en laten we hopen dat die mensen nooit tegen een garantieprobleem aanlopen - en jij evenmin uiteraard. Stel je voor dat je volkomen overtuigd bent dat je wereldwijde garantie hebt, en dat je van Nikon doodleuk een mailtje terugkrijgt met de boodschap dat ze je toestel niet willen aanraken omdat uit de serienummers blijkt dat er namaak-componenten in zitten...
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

pakketje aangetekent en verzekerd verzenden naar hongkong, is ook duur, maar je wil wel zeker zijn dat het aankomt eh. Ik vergelijk ook prijzen maar grijze import bedank ik voor. Een collega heeft onlangs zelf 300€ invoer taks kunnen betalen, kwam daardoor 59€ duurder uit
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

ik heb ooit een gloednieuwe D700 bij nikon zelf in Brussel binnengebracht met een probleem ivm memorycard gleuf. een duidelijk garantie probleem , maar ik kon wel mooi 380 euro ophoesten. Garantie, ik neem het met een korrel zout

Comment

rechtstreeks op eBay kopen in Hong Kong van een verkoper met een goede feed back percentage is een andere optie. De importkosten en BTW kunnen gereduceerd worden door een factuur te laten maken aan een merkelijk minder bedrag. Er hangen evenwel 2 nadelen aan: 1. men is slechts verzekerd voor het bedrag op factuur ( dus een risico) 2. eigenlijk pleegt men fiscale fraude ( dus niet helemaal eerlijk).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door licence Bekijk bericht
              ik heb ooit een gloednieuwe D700 bij nikon zelf in Brussel binnengebracht met een probleem ivm memorycard gleuf. een duidelijk garantie probleem , maar ik kon wel mooi 380 euro ophoesten. Garantie, ik neem het met een korrel zout
              Waarom bracht je die niet binnen bij de winkelier waar je deze hebt aangekocht ??

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

omdat ik hetzelfde weekend mijn camera nodig had en ik kon direct bij de technische dienst bij Nikon terecht

Comment

Voor 380 euro kon je wel eentje huren

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

ik wou ermee bedoelen " wanneer spreekt men over garantie?" voor mij was dit duidelijk iets wat de garantie zou moeten dekken, volgens Nikon was het volgens fout gebruik , dus GEEN garantie

Comment

Working...
                    X