Hoi even een vraag ik zit met een probleem mijn Canon lens de EF 70-200mm f/2.8L IS II USM stelt niet scherp op de M , TV en de Av stand op Auto de groene knop doet ze het wel het piep geluid hoor ik allen bij de groene knop ... op de lens staat alles zoals het moet ik was vandaag foto's aan het maken met de 5d mark iii ik heb een idee hoe dat komt ik heb ze al eender gebruikt en heb dat nog nooit voor gehad . Kan het aan komen door de menu instellingen ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Help mijn lens stelt niet scherp hoe kan ik het oplossen ?
Collapse
X
-
-
Re: Help mijn lens stelt niet scherp hoe kan ik het oplossen ?
bizar dat hij het wel op auto doet en niet op manueel of semi manuele standen.
Ik neem aan dat je je toestel al eens gereset hebt. Eventueel contacten reinigen maar het blijft gissenAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
-
Ik heb daar net mijn toestel op fabriek instelingen gezet . Ik ga hem straks opnieuw testen mijn zoon brengt de 70 D ook mee dan kunnen we eens bekijken of de lens het op dat toestel ook heeft . Heb die lens nieuw gekocht in juni 2013 . Met wat mag je de contacten reinigen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maudy Bekijk berichtIk krijg net telefoon op de 70 D doet de lens het wel . Wat moeten we dan testen ?
Op het toestel waar de lens niet focust, heb je daar toevallig iets in de custom functions ingesteld zodat de AF niet werkt bij half indrukken van de ontspanner, maar in plaats daarvan bij het indrukken van een andere knop?
Druk eens op het sterretje...
Comment
Comment