tja, de nikon 35mm 1.8 fx prime heb je al voor 489€
dan gaan ze toch iets moeten doen voor nikon gebruikers te overtuigen denk ik dan...... #zaltochgoedkopermoeten
tja, de nikon 35mm 1.8 fx prime heb je al voor 489€
dan gaan ze toch iets moeten doen voor nikon gebruikers te overtuigen denk ik dan...... #zaltochgoedkopermoeten
Waarom moet die goedkoper worden, hij kan toch ook superieur zijn, voor Zeiss lenzen betaalt men ook een vermogen.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Waarom moet die goedkoper worden, hij kan toch ook superieur zijn, voor Zeiss lenzen betaalt men ook een vermogen.
tja, heb je al eens de reviews bekeken van de nikon versie, er wordt behoorlijk over gestoeft, en hier in dit
artikel wordt er al gezegd dat het zeker niet de scherpste is....
duurder dan de merkeigen lenzen is een thirt party lens toch niet gauw ook hé
Mooi design maar denk ook dat heel die nichemarkt vooral gedreven wordt door mensen die een goedkoop alternatief zoeken.
Want de problemen met compatibiliteit loeren altijd om de hoek als het over niet merkeigen lenzen gaat.
Wie centjes op zijn rug heeft groeien koopt gewoon alles merkeigen denk ik toch. (muv een paar speciaal lenzen)
Zeis is daar geen vergelijk in. Dat is een niche op zich.
ben al lang aan het wachten op een 50mm lens met een prima beeldkwaliteit.
Bij canon momenteel geen opties, heb daar alles geprobeerd zonder tevredenheid van kwaliteit over scherpte AF en prijs.
Heb de sigma art overwogen maar een minpunt voor die lens is voor mij toch de omvang van de lens en een prijs die iets teveel is.
Heb mij ooit de zeis makro 50mm 2.0 aangeschaft, superlens maar voor een prime miste ik toch een halve lichtstop en ja ook de autofocus!
Had nochtans gedacht dat ik daar terug wel zou aan wennen.(kom nog uit het FD tijdperk)
Dus ik kijk uit naar deze 45mm van tamron, of toch een degelijke tegenzet van canon?(eindelijk ?)
Comment