Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorkeur all-round en evenementen lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voorkeur all-round en evenementen lens

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
    En ik zie dat in mijn glazen bol...wedde?
    Jij hebt perfect begrepen of eigenlijk helemaal niet.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik had het effectief over de 70-200 tele, zoals eerder aangegeven in dit topic.

Comment

Leek aan de vorige commentaar idd duidelijk. Ik hoor wel vaker de verwisseling vd termen zoom en tele, mensen noemen het zoom omdat je 'ver kan inzoomen' denk ik. Hoewel die uitspraak ook niet juist is want vb 24-70mm kan meer zoomen dan een vaste 300mm want die zoomt niet, maar is wel meer tele.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

ik heb gisteren de nikon 70 -200 2,8 aangeschaft na lang wikken , wegen, lezen, enz;
          ben wel tot 4x toe naar de fotowinkel geweest, tis toch 2 ribben uit uw lijf als je de aanschaf prijs ziet.
          uiteindelijk toch een goeie prijs gekregen en met de verkoop van een macro lens, kwam het in mijn mogelijkheden.
          Ik kan maar meegeven, tis duur, maar ozo schoon, en het behoud zijn waarde moest ik deze lens lens verkopen. dat heeft me voor een stuk over de schreve getrokken.
          Ben gisteren naar Damme geweest, ik heb daar ,voor mij toch, hele mooie foto's gemaakt.
          Ben ook benieuwd wat het gaat geven als ik ik in de jazzzolder in Mechelen volgende week week foto's ga nemen.
          minpunt, ik wist dat op voorhand, het gewicht, das echt niet om te lachen.
          als je ze tweedehands zoekt , goed kijken dat je de VR II hebt, en de prijzen liggen niet veel van de nieuwprijs, vandaar de keuze om deze toch nieuw te kopen.
          nikon D750 : nikon 24 - 120 f4 : nikon 85mm 1,8 : nikon 50mm 1,8 g : nikon 70 - 200 2,8
          Flitser nisin I40 : sirui statief

Comment

Working...
          X