Na mij zoektocht naar de eventuele oorzaken van mijn defecte lens kwam ik tot de vaststelling dat ik die de eerste ben en zeker niet de laatste zal zijn die te maken heeft met dit probleem. De lens stelt niet meer scherp in AF. NU blijkt dat er verschillende mensen al een klacht hebben ingediend. Ik kreeg het volgende te horen van konijnenberg. Dit om iedereen te waarschuwen voor deze lens en de mentaliteit van CANON:
Geachte heer Verheyen,
Naar aanleiding van uw email van dinsdag 26 mei 2015.
Wat u aangeeft betreft uw objectief is inderdaad en bekend probleem met dit objectief.
Helaas repareert Canon dit niet onder garantie en zal de klant zelf voor deze kosten opdraaien.
U kan het objectief bij ons indienen wij zullen deze doorsturen naar het repair centre waar het objectief wordt gecontroleerd.
U ontvangt vervolgens een prijsopgave van hen en kan beslissen of u tot reparatie wilt over gaan.
De verwachte reparatiekosten zullen ongeveer € 150.- bedragen ( onder voorbehoud van de exacte klacht )
Hopende u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.
Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures Salutations / Distini saluti / Saludos cordiales,
Jessica Musters
After Sales
Foto Konijnenberg / Photospecialist
Kroezenhoek 8 | 7683 PM | Den Ham
Phone
+31 (0) 546 67 18 43
Foto Konijnenberg
Photospecialist
Email
info@foto-konijnenberg.nl
Email
info@photospecialist.com
Website
Foto Konijnenberg
Website
Photospecialist
NL | BE
UK | DE | LU | FR | AT | ES | IT
FBYTTWGO
Van: tim verheyen [mailto:tim_verheyen@hotmail.Com]
Verzonden: dinsdag 26 mei 2015 19:49
Aan: Foto Konijnenberg België
Onderwerp: Canon lens 17-85
Beste heer/mevrouw
Ik heb een 2-tal jaar geleden de Canon lens EF 17-85 bij jullie gekocht? Nu stelt de lens zich niet meer scherp in AF. Na wat surfen op het internet blijkt dat dit probleem zeer veel voorkomt en dit eigenlijk een fabrieksfout is. Verschillende mensen hebben dit al voorgelegd bij Canon maar zij weerleggen dit.
Wat moet ik nu doen?
Mvg
Tim Verheyen
Geachte heer Verheyen,
Naar aanleiding van uw email van dinsdag 26 mei 2015.
Wat u aangeeft betreft uw objectief is inderdaad en bekend probleem met dit objectief.
Helaas repareert Canon dit niet onder garantie en zal de klant zelf voor deze kosten opdraaien.
U kan het objectief bij ons indienen wij zullen deze doorsturen naar het repair centre waar het objectief wordt gecontroleerd.
U ontvangt vervolgens een prijsopgave van hen en kan beslissen of u tot reparatie wilt over gaan.
De verwachte reparatiekosten zullen ongeveer € 150.- bedragen ( onder voorbehoud van de exacte klacht )
Hopende u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.
Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures Salutations / Distini saluti / Saludos cordiales,
Jessica Musters
After Sales
Foto Konijnenberg / Photospecialist
Kroezenhoek 8 | 7683 PM | Den Ham
Phone
+31 (0) 546 67 18 43
Foto Konijnenberg
Photospecialist
info@foto-konijnenberg.nl
info@photospecialist.com
Website
Foto Konijnenberg
Website
Photospecialist
NL | BE
UK | DE | LU | FR | AT | ES | IT
FBYTTWGO
Van: tim verheyen [mailto:tim_verheyen@hotmail.Com]
Verzonden: dinsdag 26 mei 2015 19:49
Aan: Foto Konijnenberg België
Onderwerp: Canon lens 17-85
Beste heer/mevrouw
Ik heb een 2-tal jaar geleden de Canon lens EF 17-85 bij jullie gekocht? Nu stelt de lens zich niet meer scherp in AF. Na wat surfen op het internet blijkt dat dit probleem zeer veel voorkomt en dit eigenlijk een fabrieksfout is. Verschillende mensen hebben dit al voorgelegd bij Canon maar zij weerleggen dit.
Wat moet ik nu doen?
Mvg
Tim Verheyen
Comment