Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 35mm 1.4 Art VS Sigma 50mm 1.4 Art

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sigma 35mm 1.4 Art VS Sigma 50mm 1.4 Art

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
    Nu ben ik helemaal niet mee?
    Hoeft ook niet...
    Nikon D7100 / 16-80mm f2.8-4 / 35mm f1.8 / Tamron SP 70-300mm VC / Sigma 50mm 1.4 EX
    Canon G7X Mark II

Comment

Re: Sigma 35mm 1.4 Art VS Sigma 50mm 1.4 Art

35 mm of 50 mm
      Dit is zeker een interessant onderwerp met ongetwijfeld verschillende meningen waaruit wij allen wat kunnen leren. Het is zeker mogelijk om van mening te verschillen op een respectvolle manier. Bedankt aan de behulpzame forumleden die hun positieve bijdrage hebben geleverd. Ikzelf lees vooral omdat ik nog veel te leren heb en zeker niet de waarheid in pacht heb.

Maar dit Topic kreeg dan een rare wending met een hele bittere nasmaak die totaal voorbij gaat aan het doel van een forum.
      Goedbedoelde vragen om bijkomende informatie zoals bv “FF of Crop" en “Doel van gebruik” werden bestempeld als onzinnige vragen ???
      Als er wordt vastgesteld dat de TS 2 stuks 50 mm lenzen verkoopt wegens “te weinig gebruik” en dat dit toch niet echt in lijn is met de vraagstelling van de TS, wordt hier op gereageerd in de zin van “hoeft ook niet” ???
      Als dan ook nog de TS totaal geen enkele reactie meer geeft, doet dit mij toch vermoeden dat er hier toch mensen met minder goede bedoelingen actief zijn !

Voor mij onbegrijpelijk, maar ja ik stam uit tijden dat een beetje respect en beleefdheid nog de normaalste zaak van de wereld waren. Deze waarden aan jouw laars lappen vanachter een anoniem toetsenbord is blijkbaar gemakkelijk.

Dit moest ik toch even kwijt !
      Fujifilm XT1 - XT3 - XF 18-55mm - XF 18-135mm - XF 55-200mm - XF 35mm - XF 60mm Macro

Comment

Working...
      X