Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 150-600 Contemporary

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 150-600 Contemporary

Hoi,

waarom is van deze lens alleen maar de Canon variant leverbaar??
    En beantwoordt Sigma Benelux mijn vraag daarover niet??
    Zijn er mensen, winkels die meer weten?

Ik wil 'm zelf vergelijken met zijn Tamron concurrent.
    Om zo doende een keuze te maken.

Adrie

Re: Sigma 150-600 Contemporary

Ze beginnen eerst met een bepaald merk, later komen er gewoonlijk de andere merken bij.
    Waarschijnlijk verkoopt Sigma meer lenzen met Canonvatting dan met vattingen voor andere merken, en maken ze daarom eerst de lenzen waarvoor ze het grootste aantal potentiele klanten hebben.
    Ze willen zo snel mogelijk winst beginnen te maken als ze iets nieuw op de markt brengen, dat lijkt mij toch logisch.

Wanneer die er komt met een Nikonvatting zullen ze waarschijnlijk nog niet weten, het is best mogelijk dat die in Japan en de VS eerder leverbaar is dan hier.
    En als de vraag daar groter is dan het aanbod, dan duurt het gewoonlijk nog wat langer voor die hier werkelijk in de winkels ligt.
    Sigma Benelux zal ook niemand in dienst hebben die de toekomst kan voorspellen...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

alleen maar de Canon variant leverbaar
      waar haal je die wijsheid vandaan....,

Sigma Benelux heeft hoogst waarschijnlijk wel je vraag beantwoord, maar kan jij niet leven met het antwoord... Zij geven al maanden hetzelfde antwoord op de vragen over beschikbaarheid CAS objectieven, namelijk "wij kunnen u geen levertijd afgeven....", en zulks krijgen de retailers ook te horen.

Ik heb zo mijn vermoedens, dat zij eerst alles in backorder plaatsen - tot lonend niveau - alvorens een partij te importeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
        alleen maar de Canon variant leverbaar
        waar haal je die wijsheid vandaan....,

Sigma Benelux heeft hoogst waarschijnlijk wel je vraag beantwoord, maar kan jij niet leven met het antwoord... Zij geven al maanden hetzelfde antwoord op de vragen over beschikbaarheid CAS objectieven, namelijk "wij kunnen u geen levertijd afgeven....", en zulks krijgen de retailers ook te horen.

Ik heb zo mijn vermoedens, dat zij eerst alles in backorder plaatsen - tot lonend niveau - alvorens een partij te importeren.
        Zeg "grapjas",

Ik ben niet als jij... Als ik zeg dat ik geen antwoord terug ontvangen heb, dan is dat ook zo!

Ik haal mijn wijsheid over het alleen leverbaar zijn van de Canon variant, door webshops met actuele voorraadinformatie te bekijken.
        Daarbij staat dan dat de Canonvariant op voorraad is en van de Nikon variant kunnen ze geen leverdatum afgeven.
        Het leven is niet zo moeilijk.

Prettig weekend, week, maand, leven of wat dan ook.
        Adrie

Comment

Working...
        X