Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens "gratis" huren op Bol.com

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lens "gratis" huren op Bol.com

Geen idee of dit de juiste plaats is op het forum.

Maar ik heb 1 maal 1 lens nodig voor mijn olympus EM-1.
    Mijn idee was om bij bol.com de lens te "kopen" 1 dag te gebruiken en nadien terug te sturen.

Ik weet dit is een beetje "stout" en niet geheel volgens de regels. Maar hé. Die hollanders plooien ook de regels dat het hen beter uitkomt om hier dingen te slijten.

Zijn er mensen die deze stoute "truuk" ook al eens hebben gedaan? Of zijn jullie er radiacaal tegen of ......
    Het zou gaan om een telezoom.

Re: Lens "gratis" huren op Bol.com

Als Hollander in ieder geval radicaal tegen. Ik vind dat geen manier van doen!
    http://www.smuttynose.nl

Comment

Géén goed idee als je dit al met voorbedachte rade wilt gaan doen.
      Tip, huur er een voor één of 2 dagen.

Comment

Vind ook dat het erover is. Hoorde laatst bij AS Adventure van iemand die schoenen, stapbroek en regenjas van North Face kocht, er mee op weekend ging en het hele boeltje terugbracht.
        Betuigt van weinig respect.
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Hoi,

ik vind dit een verkeerde manier van handelen.
          Zelfs als Nederlander en redelijk zuinig ingesteld...
          Probeer de lens die je zoekt normaal te huren.
          Bijvoorbeeld bij Grobet, Kamera-Express (Olympus demoset) of Konijnenberg.
          Of je vraagt hier op het forum.

Adrie

Comment

Ik vind het ook maar not done...

Maar als je het dan toch zou overwegen, waarom dan onze mening vragen? Geweten sussen?
            Last edited by Stefan_C; 30 maart 2015, 12:54.

Comment

Beste Osa2, of zullen we Wim zeggen,

Wees voorzichtig met dit soort berichten op het internet. Je identiteit is in 5 minuten te achterhalen....

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Osa2 Bekijk bericht

Mijn idee was om bij bol.com de lens te "kopen" 1 dag te gebruiken en nadien terug te sturen.

Ik weet dit is een beetje "stout" en niet geheel volgens de regels. Maar hé. Die hollanders plooien ook de regels dat het hen beter uitkomt om hier dingen te slijten.

Zijn er mensen die deze stoute "truuk" ook al eens hebben gedaan? Of zijn jullie er radiacaal tegen of ......
                Beste Osa2,

het is door zulke praktijken dat bepaalde voordelen die er zijn, zoals in dit geval "niet tevreden, geld terug" op een bepaald moment ophouden te bestaan.
                In het slechtste geval wil dat dan zeggen dat alle "brave" mensen, die nooit misbruik maken van zo'n regel, bestraft worden en er niet meer van kunnen genieten, omdat er enkelingen zijn die zo een regel misbruiken om er hun voordeel mee te doen.
                Ondertussen blijkt wel uit de vorige reacties dat er nog andere manieren bestaan om een lens voor 1 dag in je bezit te krijgen, zoals huren bijvoorbeeld. Creatief zijn als fotograaf is ook nog een mogelijkheid, werk rond de tekortkomingen van de lenzen die je bezit om tot hetzelfde resultaat te komen van de lens die je mist. Een uitdaging.

Ginne.
                Not all who wander are lost ...
                EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Osa2 Bekijk bericht

Hopelijk heeft dat niemand met het materiaal gedaan dat je nu reeds aangekocht hebt ...
                  Gewoon huren indien aankopen te duur is

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Zou die dat nu echt menen???
                    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

Comment

Zou jij dan graag de 'echte' koper van deze lens zijn?
                      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                        Zou jij dan graag de 'echte' koper van deze lens zijn?
                        Als dat tegen mij is (?) nee tuurlijk niet vandaar dat ik niet kan geloven dat ie dit echt van plan is om te doen. Ik heb al veel dingen gehoord en gezien maar dit scoort toch hoog op de lijst van onnozelheden.
                        Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

Comment

Ik vraag dit aan topicstarter...
                          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ach kom, die firma's zoeken het vaak zelf ... neem die landelijke tv-commercials van Zalando met die trien en haar hele kamer vol dozen ... ' wees niet bang schat, gewoon wat dollen en ik stuur alles wel terug ... '.

Niet moeilijk dat er dan iemand op ideeën zoals dat van topicstarter.

Enne, lenzen huren ... ??? Weinig aanbod in België en wie iets aanbiedt zal heel waarschijnlijk geen Olypus EM-1 lenzen verhuren, meestal is dat een heel beperkte serie Canon of Nikon lenzen. 't Is hier de VS niet waar huren van zowat alles bijna standaard wordt aangeboden in camerazaken.

Zo'n demo setje van Olympus bij Kamera Express is misschien wel wat inderdaad.
                            Last edited by Empe; 30 maart 2015, 19:06.

Comment

Tjonge tjonge wat een ingesteldheid

Comment

Working...
                              X