Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zhongyi Speedmaster 50mm F0.95

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zhongyi Speedmaster 50mm F0.95

Vandaag werd de lens bezorgd en ik heb hem vanmiddag kunnen uitproberen. Het is een degelijk stuk glas. De focusring werkt uitstekend, de diafragmaring gaat aan de zware kant, maar wel soepel.

De afwerking van de lens doet niet zo heel veel onder voor de grote merken. Het enige minpunt vind ik de zonnekap, die is maar net iets beter dan van de gemiddelde Samyang. De verpakking is kwalitatief uitstekend, maar helaas erg lelijk. Wel zeer geschikt om het objectief los in koffer of auto te leggen als het in de tas te zwaar is.

De beelden spreken denk ik voor zich. JPG uit de Sony A7R, niks aan "verbeteterd". Bij de 1e staat de scherpte op het randje van de bril, een beetje te gehaast genomen. Alle 3 genomen op 0,95

Sony en Olympus
    Fotoseries

Re: Zhongyi Speedmaster 50mm F0.95

ongewild misschien maar toch leuke effect lol zit er een beetje vreemd uit met die bril en ene wenkbrauw lijkt ook goed scherp en de baars is helemaal oof .

Ben je ook zo te spreken over de a7r?

Comment

Het was maar snel uit de hand onder het wandelen, nog geen kunststukjes, maar wel een geweldige lens, zeker voor de prijs.
      Ook echt te spreken over de A7r.
      Last edited by Spanjaart; 3 april 2015, 19:37.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Ziet er goed uit! Waar heb je de lens gekocht?

Comment

De lens is aangekocht op Ebay. Het vernieuwde type heb ik hier nog niet in de winkel gezien.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

Comment

Working...
          X