ik heb verschillende revieuws gelezen over dat Koreaans merk en heb er drie , maar ik lees veel dat ze geen contactpunten zouden hebben en zag al foto,s zonder ook, maar alledrie mijn samyangs voor nikon hebben contaktpunten en heb ik lichtmeeting , of is dat alleen voor canon bedoeld
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Samyang lenzen
Collapse
X
-
-
Re: Samyang lenzen
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtHebben zij dan geen lichtmeting?maar ik dacht dat nikon ook iets duurder was
SvenSony A58 met glas, Fuji X-E1
Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht... en heb ik lichtmeeting , of is dat alleen voor canon bedoeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht... en heb ik lichtmeeting , of is dat alleen voor canon bedoeld
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk berichtVoor Sony is' t ook zonder contactpunten - Nikon is de enige uitzondering hier - al de rest is dacht ik compleet zonder (jammer maar waar).
Ik moet zeggen dat ik initieel een beetje sceptisch was tov Samyang, maar ik ben intussen een fan geworden. De 24/3.5 T/S en de 16/2 CS zijn twee van mijn favoriete objectieven geworden. Ik kijk maw reikhalzend uit naar ieder nieuw product dat ze lanceren.
WimLife's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)
Comment
Comment