Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens Canon EF-S18-135mmF/3,5-5,6 IS STM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lens Canon EF-S18-135mmF/3,5-5,6 IS STM

Ik wil me een nieuwe lens aanschaffen,heeft er iemand ervaring met deze lens?
    Ik hoor het graag,of is er een beter alternatief?
    Mijn toestel is een Canon 400D
    GR
    Mark

Re: lens Canon EF-S18-135mmF/3,5-5,6 IS STM

Waarom wil je een nieuwe lens? Wat wil je ermee doen?
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Ik heb ervaring met de EF-S 18-135 IS STM, die werkt prima op de 700D (die combinatie gebruik ik vooral als ik niet teveel gewicht wil meenemen, en die geeft heel goede resultaten).
      Voor actiefoto's en vrij donkere omstandigheden is die niet zo geschikt, de autofocus van de 18-135 STM is wel vrij snel, maar de mogelijkheden van de AF van de 700D zijn eerder beperkt (de AF van de 400D zal zeker niet beter zijn).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Ik wil een nieuwe allrounder voor op reis ,natuurfoto's in de bergen en aan zee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MARC1959 Bekijk bericht
          Ik wil een nieuwe allrounder voor op reis ,natuurfoto's in de bergen en aan zee
          Beter allrounders zijn er bij Canon niet, volgens mij. Licht, compact en scherp met een heel nuttig bereik.
          Je moet er natuurlijk altijd de beperkingen bij nemen: de matige lichtsterkte en het gemiddelde bereik (net genoeg groothoek, niet overdreven veel tele).
          Voor meer bereik dan dat, moet je gewoon meerdere lenzen gebruiken, tenzij je tevreden bent met de mindere kwaliteit van een megazoom.
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Wij gebruiken deze lens ook, maar dan op een 70d en ben heel tevreden ermee. Mooi bereik en mooi scherp.
            Word vooral gebruikt voor op vakantie en voor studio foto's, en ze is perfect scherp voor beide doeleinden.
            Ik zou er niet over twijfelen, en mooier bereik en scherpte ga je voor die prijs niet vinden denk ik.

Mvg bart
            Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
            500px site: https://500px.com/crazy_b

Comment

Working...
            X