Sony LA-EA3 lens adapter stuurt de gegevens lens op de camera om het diafragma te regelen en maakt gebruik van de A7 / A7R / A7S focus systeem om AF te geven over SSM lenzen. De LA-EA3 is en ideaal voor landschappen of architectuur of andere toepassingen waarbij een snelle verlichting aandacht niet nodig is, maar u wilt de hoogst mogelijke resolutie vast te leggen.
Sony LA-EA4 lensadapter voegt full-time continue fasedetectie AF met behulp van Sony's Translucent Mirror Technology maken van deze adapter zeer geschikt voor het fotograferen van snel bewegende actie of bij het fotograferen met oudere schroef-aandrijving lenzen. Volgens DxO, het lichtverlies van de doorschijnende spiegel is slechts 1/3 stop.
Ik vond bovenstaande tekst online (google-vertaling) en vraag me het volgende af:
Ik fotografeer vooral landschappen en dergelijke, geen sportactiviteiten enzo.
- Ben ik dan beter af met de Sony LA-EA3 ?
- Is de resolutie groter bij de Sony LA-EA3 dan bij de LA-EA4 ?
- Wat bedoelt men met "oudere schroef-aandrijving lenzen" LA-EA4 ?
Is dit dan niet het geval bij de LA-EA3
- Het prijsverschil is ook redelijk groot dus wat zou de meerwaarde zijn van de LA-EA4 t.o.v. de LA-EA3 voor mij persoonlijk?
Sony LA-EA4 lensadapter voegt full-time continue fasedetectie AF met behulp van Sony's Translucent Mirror Technology maken van deze adapter zeer geschikt voor het fotograferen van snel bewegende actie of bij het fotograferen met oudere schroef-aandrijving lenzen. Volgens DxO, het lichtverlies van de doorschijnende spiegel is slechts 1/3 stop.
Ik vond bovenstaande tekst online (google-vertaling) en vraag me het volgende af:
Ik fotografeer vooral landschappen en dergelijke, geen sportactiviteiten enzo.
- Ben ik dan beter af met de Sony LA-EA3 ?
- Is de resolutie groter bij de Sony LA-EA3 dan bij de LA-EA4 ?
- Wat bedoelt men met "oudere schroef-aandrijving lenzen" LA-EA4 ?
Is dit dan niet het geval bij de LA-EA3
- Het prijsverschil is ook redelijk groot dus wat zou de meerwaarde zijn van de LA-EA4 t.o.v. de LA-EA3 voor mij persoonlijk?
Comment