Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop groothoek lens/object vr Canon 7D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: aankoop groothoek lens/object vr Canon 7D

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
    Grobet gaat me verwittigen als de lens binnen is en dan mag ik ze eens testen met m'n LEE Filters en vergelijken met andere
    Service met de hoofdletter S
    Mijn 1D kwam destijds ook van daar. Zoiets wilde ik echt niet online kopen
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
      Bart ook bedankt vr de feedback, Grobet gaat me verwittigen als de lens binnen is en dan mag ik ze eens testen met m'n LEE Filters en vergelijken met andere, ben benieuwd zal waarschijnlijk/hopelijk een doorslag/keuze van komen.
      Voor Grobet kan dat ook een voordeel zijn, als iemand nu vraagt of die lens compatibel is met Lee filters, dan moeten ze zeggen dat het niet weten.
      Maar als je die daar ter plaatse kan uitproberen, dan kunnen ze hun andere klanten het juiste antwoord geven als ze daarover vragen stellen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Voor Grobet kan dat ook een voordeel zijn, als iemand nu vraagt of die lens compatibel is met Lee filters, dan moeten ze zeggen dat het niet weten.
        Maar als je die daar ter plaatse kan uitproberen, dan kunnen ze hun andere klanten het juiste antwoord geven als ze daarover vragen stellen.
        idd Bart, maar 't één plezier is het andere waard niet ?
        tot heden een tevreden klant van Grobet, soms wel eens bij andere gekocht vanwege prijsverschil.
        groetjes Ingrid

Comment

Working...
        X