Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RAYNOX DCR-2025PRO telephoto lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• RAYNOX DCR-2025PRO telephoto lens

Heb me onlangs een Raynox DCR-250 Macro lens aangeschaft, en daar kun je best leuke dingen mee doen vind ik persoonlijk. Nu had ik graag jullie ervaringen met de RAYNOX DCR-2025PRO telefoto lens gehoord. Is dit iets degelijk? Wat zijn de voor- en de nadelen van deze lens? Beïnvloed dit de auto-focus van een lens? Enkel te gebruiken met een statief, of kan het ook met de vrije hand gebruikt worden?

Alvast bedankt...

Mvg Hans
    Nikon D5200 - Tamron A14 18-200mm - Nikkor AF-S 50mm 1:1.8 G

Re: RAYNOX DCR-2025PRO telephoto lens

Op wat voor camera of lens moet dat ding komen?

Comment

Ik heb een Nikon D5200, en een Tamron A14 AF 18-200mm F/3.5-6.3 Macro lens...

Mvg Hans
      Nikon D5200 - Tamron A14 18-200mm - Nikkor AF-S 50mm 1:1.8 G

Comment

Een teleconverter op een superzoomlens , dat wordt helemaal niks, weggegooid geld.
        Meer tele nodig> langere telelens kopen.....

Comment

Kijk goed naar de laatste 10 seconden van het filmpje, want dat beeld ga je werkelijk verkrijgen.
          Op hun website staat dat er absoluut geen lichtverlies is. Bijzonder leuk. Voor een habbekrats maak je van een 300/2.8 een 660/2.8 .

DCR-2025PRO Specifications & Measurements Magnification: Nominal 2.2x, Actual 2.2x Diagonal, 2.2x Horizontal Lens construction: 2-group/4-element, Coated opt...

Comment

Dat van dat lichtverlies klopt wel, het is een voorzetconverter....maar meer als een vergrootglas is het eigenlijk niet.
            Ik wed dat ik met croppen hetzelfde resultaat kan krijgen.

Comment

Working...
            X