Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

174,24 EUR voor het herstellen van ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 174,24 EUR voor het herstellen van ...

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    Even Googlen: Ringfoto is een inkoop organisatie waar alleen in Nederland ruim 140 zelfstandige winkels zijn aangesloten dan weet je ook meteen waarom er onderling nauwelijks of geen concurrentie is: het lijkt wel een kartel.

http://www.ringfoto.nl/storepickup/

Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet wat Fotokonijnenberg met Ringfoto van doen heeft. Konijn lijkt mij toch geen onderdeel van Ringfoto te zijn....
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Volgens mij is Ringfoto Nederland BV een invoerder en verdeler voor Nederland.
      Maar wat mijn lens nog verder te doen heeft voor herstel bij Ringfoto............

Hieronder wat ik dus kreeg van Sigma bij mijn vraag wat er mij te doen stond met mijn kapotte lens. Die was ondertussen al terug en hersteld in mijn bezit.

Goedemiddag,

U kunt de lens via uw plaatselijke fotozaak naar ons toe laten zenden.
      Boven de 120 euro wordt er een schriftelijke prijsopgave gegeven, daaronder wordt er direct gerepareed.

Met vriendelijke groet,
      Sigma Benelux BV
      Dus noch Sigma, noch Ringfoto noch Konijnenberg heeft mij laten weten dat het herstellen meer dan 174 euro ging bedragen.
      En uit de mail is duidelijk op te maken dat Konijnenberg mijn lens direct naar Sigma Benelux BV had MOETEN opsturen.
      Het is zelfs mogelijk dat Sigma mijn lens gratis heeft hersteld want zou niet de eerste keer zijn vertelde mij de kassabediende bij Konijnenberg.
      Enfin, heb ik tegen einde volgende week geen plausibel antwoord gekregen zal ik een mail opsturen naar Sigma zelf.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Mij lijkt het alsof ze jouw voorschot er BIJ gerekend hebben ipv in mindering te brengen...!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Volgens mij is Ringfoto Nederland BV een invoerder en verdeler voor Nederland.
          Maar wat mijn lens nog verder te doen heeft voor herstel bij Ringfoto............

Hieronder wat ik dus kreeg van Sigma bij mijn vraag wat er mij te doen stond met mijn kapotte lens. Die was ondertussen al terug en hersteld in mijn bezit.

Dus noch Sigma, noch Ringfoto noch Konijnenberg heeft mij laten weten dat het herstellen meer dan 174 euro ging bedragen.
          En uit de mail is duidelijk op te maken dat Konijnenberg mijn lens direct naar Sigma Benelux BV had MOETEN opsturen.
          Het is zelfs mogelijk dat Sigma mijn lens gratis heeft hersteld want zou niet de eerste keer zijn vertelde mij de kassabediende bij Konijnenberg.
          Enfin, heb ik tegen einde volgende week geen plausibel antwoord gekregen zal ik een mail opsturen naar Sigma zelf.
          Ik zou niet zo lang wachten om sigma te contacteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
            Ik zou niet zo lang wachten om sigma te contacteren.
            Ik moet hen toch de tijd gunnen dit geval te onderzoeken.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Ik moet hen toch de tijd gunnen dit geval te onderzoeken.
              Ik tracht veelal een stap voor te zijn.Zodat ik dan onmiddellijk kan reageren.

Comment

Working...
              X