Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Sigma 120-300mm f/2.8 Sports en USB dock?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ervaringen met Sigma 120-300mm f/2.8 Sports en USB dock?

Ik heb eind 2013 een Sigma 120-300mm f/2.8 Sports aangeschaft maar ben niet helemaal tevreden over de kwaliteit van de foto's.
    De lens is al bij Sigma binnen geweest nadat de AF motor het had begeven en had toen ook gevraagd om de AF af te stellen aangezien er nogal wat backfocus aanwezig was.
    Ook nu ben ik nog steeds niet tevreden over de scherpte op bepaalde brandpuntsafstanden.
    Bij Kamera-Express hebben ze het ook al geprobeerd maar de resultaten waren zeker niet beter, integendeel heb terug de instellingen van Sigma ingesteld.
    Ook zelf experimenteren met de USB dock helpt niet.
    Vooraleer ik de lens opnieuw naar Sigma laat opsturen (enkele weken kwijt dan) wil ik toch nog eens horen of er onder jullie zijn die ervaringen hebben met de Sigma dock en het afstellen van de AF.
    Alvast bedankt voor mogelijke tips.

Re: Ervaringen met Sigma 120-300mm f/2.8 Sports en USB dock?

Ik heb er ook problemen mee gehad , en kreeg er werkelijk geen scherpe foto uit , ik werk met een Canon 7D , ik heb mijn focuspunten veranderd voor sportfotografie , en ben er nu heel tevreden over , en voor de gewone fotografie gebruik ik dan weer het rode vierkantje , en dan werkt het ook goed . Dus van alles proberen , wat ik eigenlijk ook niet normaal vindt , maar toch een geslaagde oplossing geeft .
    Groeten , VDSDigit@l

Comment

Re: Ervaringen met Sigma 120-300mm f/2.8 Sports en USB dock?

Geen ervaring met focuscorrecties, maar ik heb de lens ooit uitgeprobeerd toen ze nieuw in het gamma was.
      Ze moet uitstekend presteren, ook wijd open, en voor dat geld hoef je met niets minder tevreden te zijn.
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Working...
      X