Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kapotte canon70_200f4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kapotte canon70_200f4

Hallo, ik heb hier een kapotte canon lens liggen nu is mijn vraag of er iemand van jullie weet wat het mij zou kosten om die te laten herstellen. De lens is gevallen en op af wil hij niets meer doen, wel hoor ik het dat het motortje iets doet. Op mf staat hij vast op een punt waar ik wel nog foto's kan maken. Als ik de voorste ring draai lukt me dat maar ik kan gewoon blijven doordraaien. Weet dat dit een moeilijke vraag is maar misschien zijn er mensen met ervaring hier die me toch weten te vertellen of het wel de moeite is om hem te laten herstellen.
    Alvast bedankt

Re: kapotte canon70_200f4

Wat zoiets gaat kosten kan denk ik niemand je zeggen maar je zult toch minimaal rekening moeten houden met enkele honderden euro's. Bel anders eens met Techrepair of DSP Digital Service Point, zij kunnen je misschien verder helpen. Mocht je de lens opsturen dan worden de onderzoekskosten vaak in mindering gebracht op de reparatie. De 70-200 f4 zonder IS is tegenwoordig vrij goedkoop tweedehands te verkrijgen dus je zult een afweging moeten gaan maken tussen repareren en aanschaf van een nieuwe of tweedehands versie.

Waar heb je de lens overigens laten vallen? Indien dat thuis in huis was dan dekt je inboedelverzekering wellicht een deel van de schade. Was het tijdens een vakantie dan wordt de schade wellicht gedekt door de reisverzekering.

Comment

Working...
    X