Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 18-105 m vr filmen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon 18-105 m vr filmen

Hallo iedereen

Ik zou binnenkort een nikon 18-105 mm vr aanschaffen ik heb nu de kitlens 18-55mm vr, maar ik wil wat meer zoom, Nu was mijn vraag of je bij de nikon 18-105 mm vr ook last hebt bij het filmen van het geluid van de autofocus zoals bij de kitlens ?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Re: Nikon 18-105 m vr filmen

Ja. Filmen = manual focus.
    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

Dus dan heb je ook last van focus geluid

Comment

Is er iemand die zelf een nikon 18-105 mm vr heeft en daar iets over kan vertellen ???

Comment

Ik heb de 18-105mm kitlens.
          Voor zover ik weet maakt elke lens geluid bij auto-focus bij filmen als je geen gebruik maakt van een externe microfoon.

Ook zal de autofocus bij filmen niet altijd perfect werken.
          Manueel focussen is de boodschap, vraagt enige training, maar kan best leuk zijn eens je er mee wegbent...

(volgens mij heb ik deze reactie gisteren ookal gegeven op een ander topic, maar goed... )
          Lowepro Fastpack 100 - Nikon D7000 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 35mm f1.8G - Sigma 17-50 f2.8 - Manfrotto 294 series

Comment

Filmen weet ik niet, daar ik niey kan filmen met mijn d80. Voor foto's ben ik er heel tevreden over.

Mbg john
            http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Working...
            X