Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-200mm lens saai?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 70-200mm lens saai?

Oorspronkelijk geplaatst door zebraaa Bekijk bericht
    je slaagt de spijker op de kop. onwennig inderdaad. ik ga zeker nog wat uitproberen, eens kijken of de lens bij mij hoort. Al is het om eens uit die 21mm vieuw te stappen :-)
    Niet te snel opgeven ook. Ik gebruik alle brandpunten van 17mm tot 200mm (met een gat tussen de 40 en 70mm), en je maakt gewoon een ander soort foto's bij verschillende brandpunten. Normaal, maar je moet steeds op een andere manier naar je omgeving kijken.
    ______
    www.vue.photo

Comment

Ik heb de Tamron 70-200 , de non VC versie. Prachtige lens. Haarscherp en helemaal niet saai. De autofocus mocht ietsje sneller zijn maar echt storend vind ik het niet.
      Life through a lens..

Comment

telelenzen zijn zeker niet saai maar ze lenen zich niet voor elke situatie, ideaal voor spelende kinderen, wilde beestjes of rondrennende honden. Kuierend door de straten ga le met je tele vooral focussen op onbenullige details. een uitzondering is Noord-Afrika waar het wemelt van de kleurrijke mensen en karakterkoppen maar waar men doorgaans niet zo tuk is op het nemen van foto's. Daar kan een goede tele nog wel eens van pas komen. IS bewijst vooral zijn nut bij tussen de 200 en 300mm voor stilstaande onderwerpen ed. op mijn 50-200 mis ik het eerlijk gezegd niet. als het beweegt ben je toch veroordeeld door een korte sluitertijd. USM en een grote lichtsterkte daarintegen die bewijzen hun meerwaarde bij elke gelegenheid. Helaas hangt daar meestal een stevig prijskaartje aan vast .

Comment

Working...
        X