Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon lens promotie.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon lens promotie.

    Uit goede bron, vrijdag 30 mei start Nikon met een promotie op objectieven.

    Méér kan en mag ik er voorlopig niet over zeggen.

  • #2
    Re: Nikon lens promotie.

    Misschien onder objectieven zetten ?
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Re: Nikon lens promotie.

      Van 1 juni tot 31 juli.

      Wesentlicher Bestandteil ist eine Cashback-Aktion für insgesamt 15 FX-, DX- und Nikon-1-Objektive, die den Konsumenten Rabatte von 35 bis 200 Euro gewährt und ihm die Ergänzung seines Kamerasystems erleichtert.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon lens promotie.

        Hi,

        dank voor de tip, zal het in de gaten houden.

        Greetz, Peter
        Nikon D7000+MB-D11|Nikon SB900|Nikkor 16-85 f/3.5-5.6|Nikkor 24-70 f/2.8|Nikkor 35 f/1.8|Nikkor 70-300 f/4.5-5.6|Nikkor 105 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Nikon lens promotie.

          Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Misschien onder objectieven zetten ?
          Sorry, verkeerd geplaatst.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon lens promotie.

            [MOD] Draadje is verplaatst - your wish is our command.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

            Comment


            • #7
              Re: Nikon lens promotie.

              Als ze voor de 24-120 f4.0 een redelijke korting geven, ga ik mijn kans wagen
              Nikon Df

              Comment


              • #8
                Re: Nikon lens promotie.

                De prijzen van enkele objectieven zijn, sinds een aantal dagen, alvast wat gestegen :-)
                www.guydewestelinckfotografie.be

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon lens promotie.

                  Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                  De prijzen van enkele objectieven zijn, sinds een aantal dagen, alvast wat gestegen :-)
                  Net als bij de vorige promotiekorting van Nikon, toen gingen de prijzen plots omhoog en stopten de winkeliers de voor de klanten bedoelde korting in hun zak.
                  Zo ging dat bij Konijnenberg vorig jaar ook.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon lens promotie.

                    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies


                    Voila hier heb je het. @ hierboven jij bent lucky!! 24-120mm zit erin

                    Ik heb al zeer lang gewacht om de 70-200mm F4 te kopen. Met deze ferme korting (929 euro na 120 euro korting) kan ik het niet laten. Deze winkel heeft tot nu toe geen prijsveranderingen gedaan door de cashback. En uit goede ervaring weet ik dat ze dat ook niet gaan doen.

                    De cashback pagina is sinds vandaag online, de kortingen al sinds gisteren (op art & craft site).

                    Net even gebeld, de 70-200mm f4 is al 21 keer in backorder en dat op eerste dag van cashback De lens zou wel eens slecht leverbaar kunnen worden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon lens promotie.

                      inderdaad, 100 € op de 24-120, t is niet super veel, maar toch meegenomen.
                      Jammer genoeg momenteel nog in bestelling, we zullen zien, heb hem nodig tegen 15 juni (ivm reisplannen).
                      Nikon Df

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon lens promotie.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                        Net als bij de vorige promotiekorting van Nikon, toen gingen de prijzen plots omhoog en stopten de winkeliers de voor de klanten bedoelde korting in hun zak.
                        Zo ging dat bij Konijnenberg vorig jaar ook.
                        Dat was daar een paar weken geleden ook zo met de Canon 8-15 f4 L Fisheye, die was samen met de cash back plots 100 euro duurder geworden (ik was de prijzen op een paar verschillende websites al een paar weken in het oog aan het houden, omdat iemand hier had gezegd dat er een nieuwe cash back zou komen op Canon materiaal).
                        Ik heb ze dan maar ergens anders gekocht waar de prijs niet omhoog gegaan was, daardoor had ik wel de volle 190 euro voordeel.

                        Hou de prijzen dus goed in het oog, zeker als er een cash back actie is.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon lens promotie.

                          En ik die hoopte op een korting van 700€ op de 58mm f1.4...
                          Ze staat er zelfs niet bij...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon lens promotie.

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            En ik die hoopte op een korting van 700€ op de 58mm f1.4...
                            Ze staat er zelfs niet bij...
                            Misschien is de nieuwe Sigma 50mm f1,4 DG HSM ART dan een goed alternatief, die is zo'n 800 euro goedkoper (maar ik denk dat ze nog niet leverbaar is voor Nikon).
                            Volgens de test op dpreview is die zelfs beter...
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment

                            Working...
                            X