Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 10-20mm f/4.0-5.6 EX DC HSM op Nikon D7100

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 10-20mm f/4.0-5.6 EX DC HSM op Nikon D7100

Waarde Collegae,

Is er iemand die ervaring heeft met een Sigma 10-20 mm op een Nikon D7100. Deze vraag omdat zou blijken dat de lens soms nogal gekke dingen doet op deze camera. Zo zou de controle van uw foto in liveview blijven "hangen". Je moet dan de ontspanknop indrukken om het beeld te laten verdwijnen.

Dus mijn vraag: heeft iemand ervaring met deze lens, maar specifiek op een D7100, (op een D7000 zouden er bijvoorbeeld geen problemen zijn).

Dank voor jullie welwillende reacties.

Mvg, JP.
    Last edited by jpvdfotografie; 26 mei 2014, 11:17. Reden: Typfouten
    JPVD fotografie
    Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
    Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

Re: Sigma 10-20mm f/4.0-5.6 EX DC HSM op Nikon D7100

ik heb sinds kort deze combo,
    had dit nog niet gehoord en heb het nu eens uitgetest....
    en ja hoor, in liveview maakt hij problemen voor te focussen, lukt heel soms, meestal niet.... gebruik zelf niet veel de liveview want vind het niet zo trefzeker
    dus voor mij niet echt een probleem aangezien ik voor de rest zeer tevreden ben van deze lens op mijn camera
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

Comment

Re: Sigma 10-20mm f/4.0-5.6 EX DC HSM op Nikon D7100

Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
      ik heb sinds kort deze combo,
      had dit nog niet gehoord en heb het nu eens uitgetest....
      en ja hoor, in liveview maakt hij problemen voor te focussen, lukt heel soms, meestal niet.... gebruik zelf niet veel de liveview want vind het niet zo trefzeker
      dus voor mij niet echt een probleem aangezien ik voor de rest zeer tevreden ben van deze lens op mijn camera
      Dank je wel voor deze waardevolle informatie. Noodgedwongen dan maar een groothoek zoeken origineel van Nikon.
      Mvg, JP.
      JPVD fotografie
      Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
      Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

Comment

Working...
      X