Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon cashback

Ik heb het nog nooit echt in de gaten gehouden, maar die Canon cashback acties, komen die elk jaar terug, en indien ja, is dit over het algemeen gedurende dezelfde periode in het jaar.
    Ik heb nog een paar Canon objectieven op het oog, maar ik wil vermijden dat ik ze bvb. nu koop en binnen een maand of zo zie dat ze in de cashbackactie van Canon zitten.
    Iemand die dit eventueel reeds enkele jaren opvolgt ?
    Groetjes

Re: Canon cashback

Als ik mij niet vergis 2x per jaar
    Life through a lens..

Comment

Ik heb ook al een paar keer Canonmateriaal gekocht net voor een nieuwe cashback periode, en ik vind dat ook niet zo leuk...
      Maar volgens wat iemand hier op het forum heeft gehoord van een verkoper komt er binnenkort weer een cashback (volgende maand?).
      Je kan dus nog even wachten...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Die acties komen meestal rond periodes waarin mensen een grotere som geld ineens ontvangen. Vakantiegeld en eindejaarspremie.

Eind mei en rond het jaareinde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lalonde Bekijk bericht
          Die acties komen meestal rond periodes waarin mensen een grotere som geld ineens ontvangen. Vakantiegeld en eindejaarspremie.

Eind mei en rond het jaareinde.
          Die grote sommen ontvang ik reeds een tijdje niet meer , maar ik ga dan toch nog wat geduld trachten op te brengen en even wachten op de volgende actie.
          Ook de andere schrijvers bedankt voor de info.
          Groetjes

Comment

Grote sommen geld? Bestaat dat nog? .

Ik heb stiekem wel een Canon objectief op het oog, maar dan met enige twijfels nog. Misschien kan de cashback actie mijn twijfels wegnemen...

Comment

Momenteel loopt er al een cashback actie van Canon, maar dan op lenzen die men koopt na aankoop van een Eos 1Dx of een Eos 5D III. Die lenzen moeten niet bij aankoop camera gekocht worden, maar kunnen later worden bijgekocht in de periode tussen 15 maart en 30 juni 2014.
              Als je dus iemand kent die een van deze bodies in deze periode heeft gekocht of gaat kopen, dan kan je via hem misschien 200 of 250 euro verdienen per lens.

Comment

Working...
              X