Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk objectief gebruik ik best voor concertfotografie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk objectief gebruik ik best voor concertfotografie?

Mag eender wie zomaar met een spiegelreflexcamera binnen in bv de ab te brussel, de trix in antwerpen, vorst nationaal ... of dien je hiervoor een accreditatie voor te leggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paranoia Bekijk bericht
      Mag eender wie zomaar met een spiegelreflexcamera binnen in bv de ab te brussel, de trix in antwerpen, vorst nationaal ... of dien je hiervoor een accreditatie voor te leggen?
      Hier heb je inderdaad een accreditatie voor nodig of fotograaf/guest zijn van de betreffende artiest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ilverstone Bekijk bericht
        Hier heb je inderdaad een accreditatie voor nodig of fotograaf/guest zijn van de betreffende artiest.
        Dus als gewone hobbyfotograaf kan je in principe nooit foto's nemen op een concert? Tenzij met een gsm natuurlijk Zonde eigenlijk, dan gaan ze mij daar ook niet te vaak zien!

Comment

Dus als gewone hobbyfotograaf kan je in principe nooit foto's nemen op een concert? Tenzij met een gsm natuurlijk Zonde eigenlijk, dan gaan ze mij daar ook niet te vaak zien!
          Het zou kunnen dat je de muziek wel leuk genoeg vindt om heen te gaan maar kijk eens in het forumonderdeel concertfotografie hier op BD
          http://www.smuttynose.nl

Comment

Er zijn nog andere plaatsen waar je concertfoto's kan maken, kijk maar eens of er in je buurt geen gratis optredens zijn op een marktplein.
            De (minder bekende) groepen die daar optreden kunnen gewoonlijk wel foto's gebruiken voor hun website (of Facebook).
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Working...
            X