Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands objectief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tweedehands objectief

Hallo,

Ik koop al jaren in vele gevallen mijn objectieven tweedehands, nog nooit problemen mee gehad.
    Deze keer twijfel ik echter. Ik ben op zoek naar een ultra wide zoom voor mijn 6D en ik heb een lichte voorkeur voor de 17-40mm van canon om de simpele reden dat ik deze al een hele tijd heb gehad. Nu weet ik er eentje te koop staan in een zeer verzorgde staat (op foto dan toch )maar....ze is 5 jaar oud, vandaar mijn twijfel. Gegrond ??

Bedankt voor uw antwoord
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

Re: Tweedehands objectief

Ik gok dat bijna alle lenzen van mij meer dan 20 jaar zijn.
    Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
      Hallo,
      .ze is 5 jaar oud, vandaar mijn twijfel. Gegrond ??

Bedankt voor uw antwoord
      Ga het ding bekijken en kijk of hij veel gebruikssporen heeft. Zo nee, kopen, het is een L lens, gebouwd voor jaren.

Comment

Voor zover ik weet is de Canon 17-40 erg degelijk gebouwd, daar zal je niet snel problemen mee krijgen, ook al is die wat jaren oud.
        Je moet ze gewoon proberen als je ze gaat ophalen, als ze werkt zoals het moet, dan kan je die normaalgezien gerust kopen.
        Ook als ze gebruikssporen heeft en prima werkt, dan kan je die gerust kopen, maar dan zou ze wat goedkoper moeten zijn.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Working...
        X