Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma AF 50-150mm f/2.8 EX DC HSM OS Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma AF 50-150mm f/2.8 EX DC HSM OS Nikon

Sigma AF 50-150mm f/2.8 EX DC HSM OS Nikon
    Kan mij iemand of beter meerdere personen gebruikservaringen met dit sigma objectief meegeven?
    Wel graag Eigen ervaringen geen van horen zeggen of ik heb gelezen aub .
    Denk erover deze aan te schaffen op D7000 te gebruiken voor ijshockey fotografie is ook het enige waar ik foto,s van maak als hobby bezit een 70-200 2.8 maar 70 is regelmatig een teveel aan mm.
    Mij ook geen dure nikon aanraden daar heb ik het geld niet voor over als hobbyfotograaf.

Re: Sigma AF 50-150mm f/2.8 EX DC HSM OS Nikon

Jammer dat mijn 50-150 er eentje is voor Canon anders had je mijn lens eens mogen gebruiken voor een sessie ijhockey fotografie.

Of, als je wil, kan je het doen met een Canon 100D met die Sigma lens. Eigen ervaring lijkt mij nog beter dan andermans verhalen.

Comment

Bent u tevreden met de sigma als hij op canon presteert neem ik aan dat dit op nikon ook wel zal vlotten ?

Comment

Deze lens wil ik ook gaan halen.
        Deze komt uit alle testen zeer goed uit. En is de perfecte oplossing voor op een dx.
        Sluit meestel netjes aan op de 17-50mm. Op een crop is het haast zoals een 70-200 op fullframe.

Raad die ze overal geven. Is als je niet binnen de 2 jaar de stap naar fullframe gaat maken, deze zeker aan te schaffen.

Nieuwprijs is op dit ogenblik 769euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muppets Bekijk bericht
          Deze lens wil ik ook gaan halen.
          Deze komt uit alle testen zeer goed uit. En is de perfecte oplossing voor op een dx.
          Sluit meestel netjes aan op de 17-50mm. Op een crop is het haast zoals een 70-200 op fullframe.

Raad die ze overal geven. Is als je niet binnen de 2 jaar de stap naar fullframe gaat maken, deze zeker aan te schaffen.

Nieuwprijs is op dit ogenblik 769euro.
          awel alles wat je schrijft heb ik ook gelezen op het web en dit soort antwoorden is net wat ik niet vraag van horen zeggen of ik heb gelezen?? ,daarom dat ik vraag naar echte persooonlijke ervaringen de meeste testen en reviews heb ik weinig vertrouwen in daar er in testen gewoonlijk toch manipulatie aanwezig is waar de consumeznt weinig aan heeft.
          Perfecte oplossing op DX dat is afhankelijk wat je ermee wil doen voor bv vogeltjes te fotograferen zie ik dit niet als een oplossing .

Leuk dat je een reactie geeft maar ik zou toch graag persoonlijke ervaringen van gebruikers hebben.

Comment

Ok, even te snel de startpost gelezen. Volg hier wel even.
            grtz

Comment

Prijs in de betere winkel : 739 euro (met de Sigma garantie als aanvulling op de winkel aankoopgarantie) of zelfs 719 euro online (met verplichte europese winkeliers aankoopgarantie maar zonder Sigma Europa garantie)
              Last edited by Lalonde; 29 november 2013, 17:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lalonde Bekijk bericht
                Prijs in de betere winkel : 739 euro (met de Sigma garantie als aanvulling op de winkel aankoopgarantie) of zelfs 719 euro online (met verplichte europese winkeliers aankoopgarantie maar zonder Sigma Europa garantie)
                Kan nog lager zelfs 699 euro kan ik hem aan krijgen ok niet in belgie wel in duitsland .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                  Kan nog lager zelfs 699 euro kan ik hem aan krijgen ok niet in belgie wel in duitsland .
                  Zou u mij dit adres eens kunnen pm'n aub. Mvg

Comment

Google is onze vriend

Comment

verschil tussen 50 en 70 mm is niet zo heel groot vind ik. kan je geen stap achteruit of zo ? zoom je ook uit.

heb lang de ff versie van de jouwe gehad, goed lenske, helaas wel geen weathersealing
                      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Wat is er aan de hand met deze lens... nergens te vinden, en zelfs niet op de Sigma Benelux website. Tweedehands eigenlijk ook niet.
                        Iemand een idee?

Comment

Volgens bronnen op internet is dit objectief uit productie genomen. Enkel de Canon-mount versie is volgens mij nog hier en daar verkrijgbaar.
                          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                          Flickr - JAlbum

Comment

Ik dacht dat het zoiets moest zijn… wel snel dat die uit productie is, de lens is precies nog niet zo 'oud'.
                            Sigma zal dan wel een vervanger aan het produceren zijn, of toch iets dat er bij aanleunt.

Comment

Working...
                            X