Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

techrepair: wat is de normale herstellingsduur?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• techrepair: wat is de normale herstellingsduur?

Ik heb vorige maand mijn 70-200 II f/2.8 binnengedaan bij techrepair. Aangezien dit objectief veel gebruikt wordt tijdens fotograferen van sport e.d. zit ik redelijk verveeld door het ontbreken ervan.

Kan iemand mij vertellen hoe lang het normaal duurt voor het objectief terug is na het bevestigen van de reparatieaanvraag (op datum van 4/11)?
    Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

Re: techrepair: wat is de normale herstellingsduur?

Mischien eens tel. contact opnemen.
    Mijn ervaring (nazicht en reinigen) was 1 week.
    Zelf de verplaatsing gemaakt.
    MVG. Hugo

Comment

Bij mij 10 dagen voor n 100-400 die van 1.5 m gevallen was en niet meer goed in-en uitschoof.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Een 24-105 had ik terug na 1 week terug. Wel zelf gebracht en opgehaald.
        Peter
        2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
        gspep.smugmug.com & steendorp.info

Comment

TR kan nadere informatie omtrent de Reparatietermijn vermelden op de website of, indien mogelijk, in de Prijsopgave opnemen. TR streeft ernaar de Reparatie binnen de door haar vermelde termijn uit te voeren. De door TR vermelde Reparatietermijn heeft slechts een indicatief karakter en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

TS heeft voldoende apparatuur voor een CPS Silver.
            Dan krijg je bonnetjes om erbij te steken en doen ze het binnen de week.

Comment

Heb mijn cps nummer erbij gezet (had nog geen bonnetjes want juist ingeschreven), maar zij hebben mijn CPS nummer....
              Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philippeDeli Bekijk bericht
                Heb mijn cps nummer erbij gezet (had nog geen bonnetjes want juist ingeschreven), maar zij hebben mijn CPS nummer....
                Ik heb nog maar één keer een herstelling gehad (zo'n slecht merk is Canon nu ook niet ) en alles is via hun site geregeld geweest.
                Je krijgt een etiket dat je moet afdrukken en op het pakket plakken en ook een trackingnummer waarmee je de voortgang van de herstelling kan volgen.
                Prima service, overtuigend genoeg om te zorgen dat ik CPS blijf.

Heb jij de lens zelf binnengedaan ?
                Misschien zit hun bericht dat ze klaar is in je junkmail (is mij al gebeurd).

Comment

Zonder CPS formulieren en de bon die je mee in de doos moet steken krijg je er geen CPS service.
                  En kan ervan meespreken. Heb er een toestel en lens via winkel naartoe gestuurd als CPS lid, ze hebben in de winkel toen een kopie gemaakt van mijn CPS kaart en dat was niet voldoende

Wens je veel succes toe met je lens waar je nog even zal mogen opwachten

Neem is contact op met techrepair via hun chat zou ik zeggen

Comment

Juist bericht gehad dat de lens hersteld is... na iets meer dan een maand! Volgende keer zal ik de officiele weg volgen (maar die kende ik nog niet )

28/ 11 terug thuis. Perfect verpakt, perfect hersteld. Spijtig van de lange wachttijd maar zoals gezegd: volgende keer MET sticker van VPS (liever geen volgende keer natuurlijk)
                    Last edited by philippeDeli; 28 november 2013, 19:44.

Comment

Working...
                    X