Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beoordelingen van samyang 14mm 2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beoordelingen van samyang 14mm 2.8

hoe kunnen beoordelers zo verschillend zijn van mening hier een beoordeling van photzone

Nou, we waren geschokt door de resultaten in deze categorie en ik denk dat je met ons mee als je eenmaal een kijkje op de onderstaande grafieken heb gehad. De Samyang geproduceerd ronduit uitstekende cijfers resolutie voor een lens in deze klasse. De resultaten zijn zeer zelfs over de geteste diafragmabereik die uitstekend tot prachtige centrum resolutie en een zeer goede tot uitstekende randen en hoeken betekent. Veldkromming (vlakheid van de focus vliegtuig) wordt goed gecontroleerd.

Ik denk dat je het niet zult geloven wij nemen dus eens een kijkje op onze beeldveld sectie.

en hier deze van kenrockwell

Als je telt je pixels, tellen deze lens uit. Zelfs Nikon en Canon's duurste huidige 14mm lenzen zijn hun zachtste lenzen, en dit Samyang is nog zachter.

Met deze kanttekeningen, de 14mm f/2.8 is misschien wel de zachtste non-speeltje lens die ik ooit heb getest.

Het is erg wazig in kanten en hoeken bij f/2.8, en verbetert tot louter zacht bij f/11.
Working...
X