Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikkor 70-300 vr probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikkor 70-300 vr probleem

Mijn nikon 70-300 vertoont volgende probleem: http://www.youtube.com/watch?feature...fDXmHbK8#t=34s

Heeft er iemand hetzelfde probleem laten herstellen en mij kan vertellen hoeveel dit mij gaat kosten?
    Heb al gemaild met Procirep met dezelfde vraag maar moet ze zowieso binnenbrengen voor prijs te weten.

Alvast bedankt!

Re: nikkor 70-300 vr probleem

Oorspronkelijk geplaatst door Gorik86 Bekijk bericht
    Mijn nikon 70-300 vertoont volgende probleem: http://www.youtube.com/watch?feature...fDXmHbK8#t=34s

Heeft er iemand hetzelfde probleem laten herstellen en mij kan vertellen hoeveel dit mij gaat kosten?
    Heb al gemaild met Procirep met dezelfde vraag maar moet ze zowieso binnenbrengen voor prijs te weten.

Alvast bedankt!
    De prijs kan men nooit op voorhand geven. Procirep zal altijd vragen die eerst binnen te brengen.
    Nikon heeft wel meer van die problemen, jammer. Mijn 28-70mm 2.8 is momenteel via Japancamera naar Japan voor een nieuwe AF-motor en weer kompleet te checken. Prijskaartje 439€ en ook met opnieuw garantie, iets goedkoper dan bij Procirep, maar nadeel dat het heel lang duurt. De man van Japancamera stuurt maar een aantal keer per jaar apparatuur naar Japan en laat dus één en ander bij mekaar komen.
    Vergeet ook niet dat Procirep een privézaak is en zelf zijn prijzen bepaalt. Nikon heeft daar niks mee te maken. Het personeel dat daar zit zal ook moeten betaald worden.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik dacht dat Procirep officieële hersteller was maar inderdaad, ik vind dit niet terug op hun website. Bestaat dit dan in België? Ik vind het alvast nergens op nikon.be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gorik86 Bekijk bericht
        Ik dacht dat Procirep officieële hersteller was maar inderdaad, ik vind dit niet terug op hun website. Bestaat dit dan in België? Ik vind het alvast nergens op nikon.be.
        Op de website van Nikon zal je dat niet terugvinden. Nikon laat zijn herstellingen doen door een privaat bedrijf en voor de BeLux is dit Procirep.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Neem misschien eens contact op met Nabarro van www.japancamera.nl en leg jouw situatie uit. Zoals ik al zei heb ik dit met mijn 28-70 2.8 ook gedaan. Ik vermoed dat het goedkoper zal zijn dan Procirep, maar je zal wel wat geduld moeten hebben. Het objectief moet bij de man geraken (het mijne heb ik hem op een beurs bezorgd) en dan terug met hem afspreken om er terug aan te geraken. Aan u de keus natuurlijk. Voor mij geen probleem omdat ik toch nog een 24-70 heb en tal van ander glas.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bedankt voor de tip enero!

Comment

Ik heb dit probleem ook gehad buiten de garantie. Laten repareren door NPS en werd door de verzekering gedekt. Kosten meer dan 200 euro (VR-motor vervangen etc.)...
              2x Nikon D3 en wat glas

Comment

Working...
              X