Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp met nieuw objectief? (Nikkor AF-S 50mm F1.8 G)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hulp met nieuw objectief? (Nikkor AF-S 50mm F1.8 G)

Hallo,
    Ik ben sinds een jaartje bezig met fotografie. Ik gebruik een Nikon D5100.
    Ik heb me deze week een nieuw objectief gekocht, de Nikkor AF-S 50mm F1.8 G, deze zou autofocussen met de D5100.
    Ja, ik krijg het dus niet aan de praat. Ik ben echt niet goed in de technische dingen.
    Ik heb de handleiding gelezen, op internet gezocht, ik word er allemaal niet wijzer van.
    Is er iemand die weet hoe ik nu moet autofocussen?

Re: Hulp met nieuw objectief? (Nikkor AF-S 50mm F1.8 G)

da's niet normaal. Eens teruggaan naar de winkel.
    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Ok, dit bevestigt nogmaals mijn stomheid met technische dingen. Objectief was niet tegoei vastgeklikt.
      Gaat allemaal vanzelf nu.
      *ashamed* lol..

Comment

Was ook de eerste keer eigenlijk dat ik mn objectief eraf haalde en een andere erop zette

Comment

En veel blijven lezen hier is de boodschap. Je wordt er echt wijzer van, geloof me...
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Als je nog steeds een probleem moest hebben, probeer dan eens om die 2de zwarte dop eraf te halen

P.S. Toen ik zelf pas mijn 1ste camera had dacht ik ook dat ik brokken had. Ik had een polarisatiefilter gekocht en deze boven op de uv filter geschroeft toen de camera op de grond viel. Nadien had ik opvallende vignetting bij de kleinste brandpuntsafstand. Bij een andere lens had ik het niet. Ik dus naar de winkel met de vraag of de lens misschien stuk was.
            Die man heeft heel beleefd de polarisatiefilter er terug afgeschroefd en gevraagd om nog eens te kijken.
            Bleek dus dat door 2 filters bovenop elkaar te schroeven de rand van de filter in beeld kwam.
            Gelukkig stonden daar geen camera's .
            D7000/D600 + Nikkor, Tamron, Tokina, Sigma, Kenko, Metz

Comment

Working...
            X