Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik gebruik de 17-50 af en toe op een 40d en ben er zeker content van
de sigma 24-70 kan je beter achterwege laten mijn inziens, voor een kleine opleg koop je de tamron 24-70 2.8 met VC & 5j garantie als de invoerder / leverancier van de winkel 'de beukelaer' is en dit is voor 95% van de winkels in de benelux het geval. is 1000 euro je teveel voor 1 lens maar heb je wel het budget, kan je perfect ook gaan voor de 17-50 & 28-75 2.8 van tamron, waarbij deze 2de wel geen VC heeft. Die beide heb ik trouwens in mijn bezit dus als je van de omgeving van Aalst bent, mag je ze gerust altijd eens komen bekijken samen met je body om ze daar eens op uit te proberen.
matt granger / that nikon guy heeft op youtube een 'vergelijking' staan van de sigma, tamron, nikon & canon mk1 24-70 lenzen geplaatst en de sigma was daar toch wel duidelijke de mindere.
Comment