Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens voor de US

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lens voor de US

Ben al heel wat keertjes in de us geweest en in de steden (SF,LV,LA enz.....) en heb altijd van alles mee gesleept en uiteindelijk gebruikte ik allen de 18-105 van nikon. De laatste 4 keer had ik alleen mijn extra accu en mijn black rabbit (voor de steden) mee genomen.

Voor de dieren ...en die ga je er zeker zien is wel een 300mm aan te raden. of je zet een converter erbij en je bent er ook.
    Persoonlijk loop ik erg veel en wil dan ook zo min mogelijk mee nemen.

word een mooie vakantie trouwens.
    Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiman Bekijk bericht
      Ben al heel wat keertjes in de us geweest en in de steden (SF,LV,LA enz.....) en heb altijd van alles mee gesleept en uiteindelijk gebruikte ik allen de 18-105 van nikon.

word een mooie vakantie trouwens.
      Ben er ooit ook geweest, en had een oudere D50 mee, met een 18-55 kitlens.
      De beelden die ik ermee trok, waren gewone 'vakantiekiekjes', geen professionele fotografie:

Doch, ik was er heel tevreden over.
      Kortom: de topicstarter zit qua kwaliteit en hoeveelheid lenzen al heel wat beter.
      Dus ik neem aan dat je ook wat meer kan gaan doen richting wildlife, vb met je tele. Als je echt lichtsterker zoekt dan wat je al hebt, zou ik voor die Nikkor 70-200mm f2.8 gaan.

Hou ook rekening met het feit dat je ook van je vakantie ginder moet genieten, van alle andere aspecten, en dat je niet constant obsessief met je foto apparatuur bezig moet zijn. Want het is een leuke regio om te vertoeven.
      Last edited by anonymous; 17 mei 2013, 11:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Ben er ooit ook geweest, en had een oudere D50 mee, met een 18-55 kitlens.
        De beelden die ik ermee trok, waren gewone 'vakantiekiekjes', geen professionele fotografie:

Doch, ik was er heel tevreden over.
        Kortom: de topicstarter zit qua kwaliteit en hoeveelheid lenzen al heel wat beter.
        Dus ik neem aan dat je ook wat meer kan gaan doen richting wildlife, vb met je tele. Als je echt lichtsterker zoekt dan wat je al hebt, zou ik voor die Nikkor 70-200mm f2.8 gaan.

Hou ook rekening met het feit dat je ook van je vakantie ginder moet genieten, van alle andere aspecten, en dat je niet constant obsessief met je foto apparatuur bezig moet zijn. Want het is een leuke regio om te vertoeven.
        Ja laps... Nu zit ik weer betaalbare vluchten te zoeken hè!! ;-) Jouw foto's gaven me weer zoveel zin om terug te gaan!! Zalige herinneringen!!! hmmmmm
        Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
          Ja laps... Nu zit ik weer betaalbare vluchten te zoeken hè!! ;-) Jouw foto's gaven me weer zoveel zin om terug te gaan!! Zalige herinneringen!!! hmmmmm
          Graag gedaan

Onlangs een collega zot gemaakt van Finland, die wil intussen ook gauw terug... ik ook eigenlijk.

Comment

Vorig jaar was ik er naartoe met 24-105 plus 70-300 L . Natuur en ook Orca's-watching gedaan

Comment

Working...
            X