Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke cameratas(snuitmodel)is groot genoeg om een canonbody met lens 55-250 erop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke cameratas(snuitmodel)is groot genoeg om een canonbody met lens 55-250 erop

Ik ben op zoek naar een cameratas (snuitmodel of ander)voor mee te nemen op het strand als aanvulling op mijn rugzak zodat ik naar het strand enkel mijn canon body met de lens 55-250 mm erop kan meenemen zonder alle accessoires mee te nemen.
    De afmeting van mijn body + lens is ongeveer 20 cm maar ik heb er eentje gezien(case logic) maar daar zijn de binnenafmetingen maar 17,5 dus vrees er een beetje voor dat dit gaat lukken.
    wie heeft er zo een model of wie geeft raad???
    canon 1100 D canon 18-55 mm 3.5-5.6 en canon 55-250 mm 4-5.6 IS

Re: welke cameratas(snuitmodel)is groot genoeg om een canonbody met lens 55-250 erop

Ik denk dat je daarvoor best je camera meeneemt naar een winkel waar ze voldoende keuze hebben in fototassen, zodat je er die combinatie in kan passen, alleen op die manier ben je 100% zeker dat je de juiste tas koopt.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Re: welke cameratas(snuitmodel)is groot genoeg om een canonbody met lens 55-250 erop

Ter aanvulling. Draag comfort is ook iets erg persoonlijks. Ik zou dus ook naar de winkel gaan en passen met je spullen en het draagcomfort testen.

Zelf een erg te vrede gebruiker van de Think Tank retrospective serie.

Comment

Working...
      X