Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scherpstelprobleem Tamron 18-270

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Scherpstelprobleem Tamron 18-270

Weet je al als er een probleem is met de lens?
    Ik heb namelijk heel recent dezelfde lens aangekocht en ik heb hetzelfde probleem.
    Als ik via AF focus en een 'groothoek' foto neem dan is het niet scherp, heb dit ook ondervonden bij personen fotograferen, nochthans dat ik goed gefocust had op de ogen!
    Als ik meer inzoom (geen volledig bodyshot maar gewoon portret) dan is het wel scherp.
    Ik heb dit probleem niet met mijn andere lenzen (Canon 18-55 en 55-250mm, body is Canon 550D).
    ------------------------------ www.trinitity.be ------------------------------

Comment

Ik zit met identiek hetzelfde probleem met mijn D7100.

Jammer van het geld!

Comment

Het is helaas niet de lens maar de camera, is een gekend fenomeen ondertussen. Het beste is gewoon met de lens en de camera (als die nog onder garantie valt natuurlijk) naar de winkel te stappen. Deze hebben mijn camera gewoon opgestuurd terug naar Nikon, er is daar wat aan geprutst neem ik aan en nu werkt hij perfect.
        Deviantart account: Klikje!

Comment

Thx voor het advies.

Ik heb zonet naar Nikon gebeld (reparatiecentrum) en deze informeerde mij het idd best is om toestel en lens op elkaar af te stemmen.
          Aangezien de lens een niet-Nikon lens is doen zij dit dus niet.
          Hier staan we dan weer mooi

Comment

Working...
          X