Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma's nieuwe objectieven de A, C en S versies

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma's nieuwe objectieven de A, C en S versies

Vandaag ben ik te weten gekomen dat Sigma 3 nieuwe lijnen heeft ontwikkeld en hiervan al enkele objectieven van op de markt zijn.

Het gaat om de
    A categorie = Art
    met om te beginnen al een 35mm F1.4 DG HSM en een 30mm F1.4 DC HSM

C categorie = Contemporary
    met om te beginnen de nieuwe 17-70 F2.8-4 DC Macro OS HSM

S categorie = Sports
    Met om te biginnen de nieuwe 120-300 F2.8 DG OS HSM

en deze optie vind ik wel heel interessant :
    The official global site of camera & lenses manufacturing company SIGMA. Here you can find information about our company and our products, support, repairs and inspections, as well as news, updates, and branded content.

De design vind ik alvast lekker, maar of ze ook even goed resultaat leveren weet ik (nog) niet .
    Last edited by photoken; 13 februari 2013, 15:19. Reden: even iets vergeten
    Canon EOS 50D + grip, , Canon EF 100mm F2.8 L IS USM, Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II,

Re: Sigma's nieuwe objectieven de A, C en S versies

35mm 1.4 is momenteel al de beste 35mm op de markt! De originele 120-300 is echt zeer goed en ik verwacht niets minder van deze.
    Waarschijnlijk is die C wat ze vroeger deden: goedkoop en voor het lagere segment van de markt. (alleen al die macro-zever zegt al genoeg)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Waarschijnlijk is die C wat ze vroeger deden: goedkoop en voor het lagere segment van de markt. (alleen al die macro-zever zegt al genoeg)
      Ik denk toch dat ze hem zullen verbeterd hebben alleen jammer dat Sigma altijd extern laat zoomen en niet zoals die van canon (toch de L) intern zoomt waardoor hij niet meer uitsteekt.
      Canon EOS 50D + grip, , Canon EF 100mm F2.8 L IS USM, Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photoken Bekijk bericht
        Ik denk toch dat ze hem zullen verbeterd hebben alleen jammer dat Sigma altijd extern laat zoomen en niet zoals die van canon (toch de L) intern zoomt waardoor hij niet meer uitsteekt.
        Canon heeft toch een heleboel L-lenzen die extern zoomen (24-70 versie I en II, 24-105, 70-300, 100-400..., bij de 16-35 beweegt het frontelement wel, maar het blijft binnen de buis zodat het niet direct opvalt, dat geldt ook voor de 17-40).
        Alleen de 70-200 reeks heeft een vast frontelement dat niet beweegt tijdens het zoomen, en dat is zo bij elke 70-200 van elk merk (misschien dat er vroeger ooit andere geweest zijn, maar alle huidige 70-200 lenzen die je nu kan kopen blijven tijdens het zoomen constant even lang aan de buitenkant).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

Al even uit, voor zover ik weet is enkel de 35mm er al en die is blijkbaar zeer goed
          D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
            http://forum.belgiumdigital.com/f35/...ma-432764.html

Al even uit, voor zover ik weet is enkel de 35mm er al en die is blijkbaar zeer goed
            De andere zijn ook al te koop of toch al te bestellen bij fotokonijnenberg

Comment

Working...
            X