Ik heb een vraag over de Canon 70-200 L-lens. Over een maand of drie verwachten mijn vrouw en ik ons eerste kindje. Naast de Sigma 30mm die ik vooral als portretlensje wil gebruiken (topding trouwens, dank voor de adviezen hierover), wil ik eigenlijk ook een lens voor buiten en wat verder weg aanschaffen. Op dit moment heb ik een Canon 55-250mm IS-lensje. Ooit aangeschaft voor een Afrika-safari, waar hij prima gepresteerd heeft.
Ik zit eraan te denken om deze lens te vervangen door een tweedehands Canon 70-200 F4 lens, zonder IS. Ik twijfel echter nog een beetje, die lens heeft immers geen IS. Aan de andere kant, binnen ga ik hem niet gebruiken.
Wat is jullie advies? Is het zinvol en nuttig om de lens te vervangen? Het budget is maximaal 450 euro.
Ik zit eraan te denken om deze lens te vervangen door een tweedehands Canon 70-200 F4 lens, zonder IS. Ik twijfel echter nog een beetje, die lens heeft immers geen IS. Aan de andere kant, binnen ga ik hem niet gebruiken.
Wat is jullie advies? Is het zinvol en nuttig om de lens te vervangen? Het budget is maximaal 450 euro.
Comment