Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 70-200mm f/2.8l is II usm versus I

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF 70-200mm f/2.8l is II usm versus I

Er zijn geen specifieke problemen te verwachten met de 70-200 f2,8 L IS II, maar zoals bij elke combinatie lens + camerabody is het altijd mogelijk dat je de AF-correctie een tikje moet bijstellen.
    Dat wil daarom niet zeggen dat er iets mis is met je camera of de lens, dat zijn de normale fabriekstoleranties, en dat is tegenwoordig zo bij elk cameramerk (bij een full-frame camera valt het nog wat eerder op dan bij een 1,5x of 1,6x crop).

Met nog 1,5 jaar garantie heb je ook nog wat zekerheid, 1750 euro is volgens mij zeker niet teveel voor die lens.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Re: Canon EF 70-200mm f/2.8l is II usm versus I

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Er zijn geen specifieke problemen te verwachten met de 70-200 f2,8 L IS II, maar zoals bij elke combinatie lens + camerabody is het altijd mogelijk dat je de AF-correctie een tikje moet bijstellen.
      Dat wil daarom niet zeggen dat er iets mis is met je camera of de lens, dat zijn de normale fabriekstoleranties, en dat is tegenwoordig zo bij elk cameramerk (bij een full-frame camera valt het nog wat eerder op dan bij een 1,5x of 1,6x crop).

Met nog 1,5 jaar garantie heb je ook nog wat zekerheid, 1750 euro is volgens mij zeker niet teveel voor die lens.
      Ik gebruik deze lens zowel op 5dIII als op een 50D en op geen van beide heb ik een correctie moeten uitvoeren.
      Volgens mij ook een mooie prijs voor een op FF. bijna steeds inzetbare lens.
      MVG. Hugo

Comment

Working...