Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 50-150mm F2.8 OS HSM ervaringen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma 50-150mm F2.8 OS HSM ervaringen?

Hallo BD-ers

Ik heb mijn oog laten vallen op de Sigma 50-150mm F2.8 OS HSM voor Canon. Dit is de versie met stabilisatie.
    Ik zou hem willen als uitbreiding op mijn Tamron 17-50 F2.8.

Heeft iemand hier ervaring mee of met zijn voorganger? De online reviews lijken positief.
    Ik wil me eerst bevragen, aangezien het een vrij dure aankoop is. 880€ bij Konijn.

Als iemand de lens tweedehands te koop weet staan: let me know!

Alvast bedankt!

Stefan
    Canon EOS 550D
    Facebook

Re: Sigma 50-150mm F2.8 OS HSM ervaringen?

Hallo Stefan. Ik heb me pas deze lens aangeschaft. Mijn eerste indrukken zijn zeer positief. Beeldstabilisator werkt uitstekend en ik heb het gevoel dat je er zeker 4 stops door wint. De lens is wel erg zwaar maar ligt toch goed in de hand. Dus mijn eerste ervaringen zijn zeer positief.
    Je kan de lens voor €815 op de kop tikken bij Cameranu.nl. Heb reeds verschillende malen hier besteld. Nooit problemen gehad. Bij digital warehouse is ze voor minder dan €800 te koop maar weet hierover totaal niets.

Groetjes,
    Frandrix

Comment

Hey Frandrix

Bedankt voor je reactie. Op digital warehouse had ik de lens ook al zien staan. Mocht ik ze daar bestellen zal ik het laten weten op het forum of het vertrouwen is.
      Dat de lens vrij zwaar is had ik gelezen, maar daar wen je aan zeker?

Groetjes
      Canon EOS 550D
      Facebook

Comment

ik heb bij digital warehouse / camera warehouse onlangs in ekeren iets gekocht en ben er toch correct bedient geweest.
        Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Bedankt voor de info. Nu maar hopen dat online bestellingen even correct worden behandeld.
          Canon EOS 550D
          Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sid.k Bekijk bericht
            Bedankt voor de info. Nu maar hopen dat online bestellingen even correct worden behandeld.
            Ik heb mijn Sigma 120-300 f/2.8 OS er online besteld en afgehaald in hun winkel. Alles werd correct afgehandeld op een vriendelijke manier en ze probeerden niet om mijn een UV filter aan te smeren (ze hadden dat niet liggen, eentje van 105mm, maar ik doe dat er toch sowieso niet op).
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
              Ik heb mijn Sigma 120-300 f/2.8 OS er online besteld en afgehaald in hun winkel. Alles werd correct afgehandeld op een vriendelijke manier en ze probeerden niet om mijn een UV filter aan te smeren (ze hadden dat niet liggen, eentje van 105mm, maar ik doe dat er toch sowieso niet op).
              Fijn te weten! Nu centjes sparen en bestellen maar
              Canon EOS 550D
              Facebook

Comment

Working...
              X