Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ben bezig dank u en het gaat lukken !!!! Alleen heb ik een tiiiipje superglue nodig en die heb ik nu niet in huissss , wachten tot morgen dus
maar ik ben zo opgetogen !! OMGGGGGGGGGGGG.
Hij moet aan de achterkant open, kant van de body, moeilijkste kant denk ik met al die microchipachtige dingen... Open is hij, nu nog in elkaar steken.
Tomorrow...
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Ik ben bezig dank u en het gaat lukken !!!! Alleen heb ik een tiiiipje superglue nodig en die heb ik nu niet in huissss , wachten tot morgen dus
maar ik ben zo opgetogen !! OMGGGGGGGGGGGG.
Hij moet aan de achterkant open, kant van de body, moeilijkste kant denk ik met al die microchipachtige dingen... Open is hij, nu nog in elkaar steken.
Tomorrow...
Best wel spannend eigenlijk wat ging er niet meer na de val?
Best wel spannend eigenlijk wat ging er niet meer na de val?
Heb topic geopend in chit chat omdat dit eigenlijk jouw topic is he.
Ik kon niet meer zoomen, van 10mm tot 14 ging nog en van 14 tot 20 niet meer... Der is één stukje binnenin afgebroken mààr dat komt in orde...
Staat klaar om perfect terug dichtgemaakt te worden na het kleven.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment