Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon 70-200 F4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe Nikon 70-200 F4

Was een ontbrekende schakel en zou er nu dus aankomen:

Together with the Nikon 1 V2, on October 24th Nikon will announce also a new 70-200mm f/4 lens that will most likely be the first Nikkor lens with the next generation VR system. This lens has been rumored for a while and was supposed to be announced back in 2010/2011, not sure what caused the […]

Zit ik ook naar te kijken. Benieuwd naar de uiteindelijke prijs, want de 70-200 2.8 is voor de kerstman te duur 😀

Comment

Re: Nieuwe Nikon 70-200 F4

Eindelijk zou ik zeggen, want daar is een enorme markt voor, en dat was
      één van die dingen waarvoor een mens bij Canon terecht kon.

Comment

Inderdaad doudeke, dit zou een goede uitbreiding wezen op het huidige assortiment.
        Want de 70-200 2.8 is voor veel mensen gewoon te duur.
        2x Nikon D3 en wat glas

Comment

Zal sterk van de prijs afhangen of dit aantrekkelijk wordt. Voor 1.100 euro heb je een 70-200mm f2.8 van sigma, tamron komt binnenkort ook met een f2.8 op de markt.
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
            Zal sterk van de prijs afhangen of dit aantrekkelijk wordt. Voor 1.100 euro heb je een 70-200mm f2.8 van sigma, tamron komt binnenkort ook met een f2.8 op de markt.
            ik volg deze mening zeker

zelf als canon-gebruiker overweeg ik zeker de sigma-variant & de toekomstige tamron-variant met beeldstabilisatie naast de 70-200 2.8 mk2

Maar voor de die-hards die bij hun eigen merk willen blijven, gaat nikon nu idd een gat gaan dichtrijden dat al jaren was dichtgereden door canon
            Website: http://www.svisimaging.be

Comment

dit zou echt fijn zijn moest deze lens erkomen ,hopelijk is de prijs zeer gunstig voor deze lens .
              Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
                ik volg deze mening zeker

zelf als canon-gebruiker overweeg ik zeker de sigma-variant & de toekomstige tamron-variant met beeldstabilisatie naast de 70-200 2.8 mk2

Maar voor de die-hards die bij hun eigen merk willen blijven, gaat nikon nu idd een gat gaan dichtrijden dat al jaren was dichtgereden door canon
                Focus is wel wat traag op de meeste 3rd party varianten, zeker in vergelijking met de 70-200 2.8 vrII, echt razendsnelle focus, wat zeker ook zal zitten in de f/4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                  dit zou echt fijn zijn moest deze lens erkomen ,hopelijk is de prijs zeer gunstig voor deze lens .
                  Misschien dat dit wat kan helpen. Op de website van nikonrumours, staat dat je ze in de USA kan pre-orderen voor 1399 USD
                  link http://nikonrumors.com/

Comment

op cameranu.nl staat die online voor 1379 euro ( klik )
                    nikon stuff

Comment

Voila se.
                      Bedankt voor de info

Comment

Hollakidee:

portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
                        Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

Eindelijk!
                          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Hopelijk daalt de prijs nog wel, want het verschil met de 2.8 vind ik zelf niet zo groot. Had eerder verwacht dat deze lens voor 1000 - 1100 over de toonbank zou gaan. Maar dat komt misschien nog over een paar maanden.
                            2x Nikon D3 en wat glas

Comment

Veel geld en de lensvoet is optioneel. Ze spreken over 223,95 dollar voor de voet. Dan leg ik wel ietsje bij voor de 2.8 (niet dat ik van plan ben een 70-200 te kopen)
                              Ik snap ook het gebruik niet van die F4. Voor echt tele op DX vind ik ze nog te kort. Voor portret is de F4 minder geschikt. Voor sport? Een 1.4 teleconverter blijft misschien bruikbaar, maar een 2x zal geen autofocus meer geven.
                              Een echte FX lens dus?
                              Nikon D7000 en wat lenzen.
                              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
                              X